// دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۱

بازی‌های آینده بتسدا در روز عرضه روی ایکس باکس گیم پس در دسترس خواهند بود

به‌دنبال خریداری شدن بتسدا توسط مایکروسافت، بازی‌های آینده بتسدا در روز عرضه در اختیار کاربران Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.

 دقایقی پیش بود که خبری غافل‌گیر کننده و غیر منتظره منتشر شد و آن هم چیزی جز خریداری شدن بتسدا توسط مایکروسافت نبود. ازاین‌رو این سؤال پیش می‌آید که آیا بازی‌های آینده بتسدا، در همان روز عرضه در اختیار کاربران Xbox Game Pass قرار می‌گیرد؟

در جریان بیانیه منتشر شده از سوی مایکروسافت در راستای خرید بتسدا، اعلام شده که «با در اختیار گرفته شدن بتسدا توسط ایکس‌باکس، استودیو‌های بازی‌سازی ایکس‌باکس از ۱۵ عدد به ۲۳ عدد رسیده است. همچنین مجموعه‌های شناخته شده این شرکت هم به ایکس‌باکس گیم پس اضافه می‌شود. ازاین‌رو بازی‌های آینده بتسدا نظیر Starfield که یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها به حساب می‌آید، از همان روز عرضه در اختیار کاربران کامپیوتر و ایکس‌باکس Xbox Game Pass قرار می‌گیرد؛ محصولی که هم‌اکنون توسط بتسدا گیم استودیوز در حال توسعه است.»

Starfield تنها بازی آینده بتسدا نیست و The Elder Scrolls 6 هم محصول مورد انتظار دیگری است که به احتمال زیاد در روز عرضه، در اختیار کاربران ایکس‌باکس گیم پس قرار می‌گیرد. دراین‌میان، باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه تصمیمی برای بازی‌های Ghostwire: Tokyo و Deathloop گرفته می‌شود؛ محصولاتی که به‌عنوان بازی‌های انحصاری زمانی پلی‌استیشن 5 معرفی شدند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ باتوجه به صحبت‌های پیت هاینز حول اینکه بتسدا همچنان بازی‌های خود را توسعه می‌دهد، امکان دارد شاهد عرضه بازی‌های برای پلی‌استیشن 5 هم باشیم، اما در روز عرضه برای ایکس‌باکس گیم پس هم عرضه شوند و دیگر خبری از انحصاری زمانی برای بازی‌های آینده نباشد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده