// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸

بازی Rune Factory 5 در سال ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود؛ تصاویر جدید از گیم‌پلی بازی

استودیو‌ی Marvelous اعلام کرده که بازی Rune Factory 5 در بهار ۲۰۲۱ میلادی در ژاپن و درزمانی دیگر از سال بعد، برای کشورهای غربی و روی پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در رویداد Nintendo Direct Mini: Partner Showcase که دو روز پیش (۲۷ شهریور) برگزار شد، استودیوی Marvelous اعلام کرد که بازی Rune Factory 5 برای ژاپن در بهار ۲۰۲۱ میلادی و برای کشورهای غربی، در سال ۲۰۲۱ روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد؛ آن‌ها همچنین برای اولین‌بار از چند شخصیت و تصاویری از گیم‌پلی بازی رونمایی کردند.

شخصیت اصلی بازی Rune Factory 5، فردی مبتلا به فراموشی است که می‌تواند جنسیت مذکر یا مونث داشته باشد و به‌رسم بازی (Rune Factory Oceans (Tides of Destiny، این بازی هم دارای جهان سه‌بعدی است. ویژگی‌های جدیدی به سیستم مبارزات بازی اضافه شده که شامل اجرا‌ کردن ضربات کمبو به دشمنان با همکاری یار خودی و سیستم عاشق‌شدن و ازدواج کردن می‌شود.

شخصیت اصلی بازی Rune Factory 5 یک تکاور حافظ صلح است که از روستای Rigbart محافظت می‌کند. همه‌ی ویژگی‌های بازی‌های قدیمی Rune Factory (و بیشتر بازی‌های Story of Seasons) در این بازی هم وجود دارند؛ از جمله هیولاهای رام‌شدنی، گروه تشکیل دادن با NPC‌ های بازی، زراعت، ماهی‌گیری، ساخت‌و‌ساز وسایل و غیره. در توضیحات ژاپنی بازی، سبک آن شبیه‌ساز سبک زندگی فانتزی توصیف شده و همچنین بازی هنوز رده‌بندی سنی نشده است.

بازی دارای سبک شبیه‌ساز سبک زندگی فانتزی است و در آن می‌شود به زراعت، ماهی‌گیری و ساخت‌وساز وسایل پرداخت

Rune Factory 5 در فوریه‌ی ۲۰۱۹ برای اولین‌بار همراه‌با نسخه‌ی بهبود‌یافته‌ی Rune Factory 4 معرفی شد. تهیه‌کننده‌ی بازی، ماییکاوا، قبلا گفته بود که بازیکنان درصورتی که فایل ذخیره‌ی خود در Rune Factory 4 Special را به Rune Factory 5 لینک کنند می‌توانند دو شخصیت مهمان از نسخه‌ی چهارم بازی را در نسخه‌ی پنجم باز کنند. با اینکه هرکدام از بازی‌های مجموعه‌ی Rune Factory از یکدیگر مستقل هستند ولی معمولا همیشه هرنسخه‌ی جدید دارای شخصیت‌های مهمان از قسمت‌های پیشین بازی هستند؛ پس بسیار محتمل است که این نسخه جدید از بازی هم حتی درصورتی که فایل ذخیره‌ی خود از Rune Factory 4 را لینک نکنید، دارای شخصیت‌های مهمان از نسخه‌ی چهارم بازی باشد.

با درنظرگرفتن این نکته که حساب رسمی توییتر Rune Factory از ۱۲ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آذر ۱۳۹۸) پستی منتشر نکرده بود، وضعیت قسمت پنجم بازی کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسید و همه‌ی طرفداران انتظار داشتند که عرضه‌ی بازی تا سال ۲۰۲۱  تأخیر بخورد که برخلاف ادعای اسناد مالی استودیو‌ی Marvelous مبنی‌بر انتشار بازی در ژاپن و در سال ۲۰۲۰، این تأخیر اتفاق افتاد.

Rune Factory 5 در بازار آمریکا توسط Xseed Games و Marvelous America و در بازار اروپا توسط Marvelous Europe منتشر خواهد شد.

برخی از تصویر جدید منتشرشده از بازی:

نظر شما کاربران زومجی راجع‌به Rune Factory 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده