// جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۳

Deathloop به مدت یک سال در انحصار پلی استیشن 5 خواهد بود

در وبسایت بتسدا اعلام شده که بازی Deathloop تنها به مدت یک سال در انحصار پلی‌استیشن 5 است و احتمالا پس از آن برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس هم عرضه می‌شود. 

Deathloop، جدیدترین ساخته استودیو آرکین (Arkane Studios) است. در جریان این بازی بازیکنان هدایت قاتلانی را برعهده می‌گیرند که در یک چرخه بی انتها قرار گرفته‌اند و باید سایر قاتلان را شکار کنند. همچنین دراین‌میان باید مراقب باشید که خودتان هم توسط سایرین، شکار نشوید.

در جریان رویداد PS5 Showcase و تریلر جدید بازی، مشخص شد که Deathloop یک بازی انحصاری برای کنسول پلی ‌استیشن 5 است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در وبسایت بتسدا (Bethesda)، ناشر Deathloop، اعلام شده که انحصاری بودن Deathloop تنها یک قرارداد یک ساله است. ازاین‌رو، احتمال می‌رود که بازی در سال ۲۰۲۲ برای ایکس ‌باکس سری ایکس | اس هم عرضه شود.

درگذشته انتظار می‌رفت که بازی Deathloop در روز عرضه PS5 در دسترس کاربران قرار بگیرد، اما متاسفانه تأخیر خورد و کاربران پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر باید تا سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ برای تجربه‌ی این بازی منتظر بمانند. نظر شما کاربران زومجی در مورد Deathloop چیست؟ آیا جزو بازی‌های مورد انتظار شما است؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده