// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳

تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Medal of Honor: Above and Beyond مشخص شد

طبق اخبار به‌دست آمده از Facebook Connect تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Medal of Honor: Above and Beyond مشخص شده است و این بازی در اواخر سال میلادی جاری منتشر می‌شود.

سری بازی Medal of Honor یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص است که پس از ۸ سال سکوت، سال گذشته نسخه جدید آن در قالب یک بازی واقعیت مجازی معرفی شد. همچنین به تازگی مشخص شده بازی Medal of Honor: Above and Beyond در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ۱۳۹۹) منتشر می‌شود. این بازی که توسط Respawn Entertainment منتشر می‌شود ازطریق Rift Platform و Oculus Link در دسترس خواهد بود. همچنین این نسخه از بازی به‌طور همزمان در Oculus Store و Steam با پشتیبانی کامل از SteamVR و قابلیت کراس‌پلی منتشر خواهد شد.

Medal of Honor: Above and Beyond شما را در نقش  نماینده دفتر خدمات استراتژیک (OSS) در اروپا قرار می‌دهد و شما را به جنگ جهانی دوم می‌برد. در این بازی شما در موقعیت‌های جنگی مختلف مانند جنگ‌های هوایی، زمینی و دریایی قرار گرفته و باید مأموریت‌های مختلف هر مرحله را انجام بدهید. Medal of Honor: Above and Beyond شما سه کمپین داستانی است و شا هیچ ظاهری از خود را مشاهده نخواهید کرد و تمام بازی در زاویه دید اول شخص خواهد بود.

دانلود از آپارات

بازی شامل مأموریت و وقایع مختلفی است که شما را در موقعیت‌های داستانی متنوع قرار می‌دهد. همچنین می‌توان انتظار یک بخش چندنفره را در آینده نیز داشت. 


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده