// سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۷

جدول فروش هفتگی انگلستان: دومین صدرنشینی Marvel's Avengers

در هفته منتهی به ۲۴ شهریور ماه و انتشار جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی Marvel's Avengers توانست برای دومین هفته متوالی صدرنشین باقی بماند.

در هفته گذشته، سه بازی مطرح روانه بازار شد که از میان آن‌ها، Marvel's Avengers توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و جدول فروش بریتانیا در هفته منتهی به ۲۴ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر)، مارولز اونجرز همچنان توانسته است صدر جدول را در اختیار خود قرار دهد.

در ادامه، بازی Tony Hawk's Pro Skater 1+2 در رتبه دوم و بازی Animal Crossing: New Horizons در رتبه سوم قرار گرفته است. در هفته منتهی به ۲۴ شهریور ماه، بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning هم روانه بازار شد و توانست در جایگاه چهارم قرار بگیرد. در جایگاه پنجم هم بازی Mario Kart 8 Deluxe قرار گرفته است. در نیمه دوم جدول، بازی Minecraft Dungeons توانسته است رتبه ششم را از آن خود کند که در هفته گذشته، اصلا جزو ۴۰ بازی برتر نبوده است.

در ادامه، بازی Minecraft در رتبه هفتم و NBA 2K21 هم در رتبه هشتم قرار گرفته‌اند. در انتها بازی GTA V توانسته است رتبه نهم را از آن خود کند و Ring Fit Adventure هم مجددا به جمع ۱۰ بازی برتر جدول فروش انگلستان برگشته است. در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی برتر را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Marvel's Avengersصدرنشینی برای دومین هفته
۲-Tony Hawk's Pro Skater 1+2-
۳۴Animal Crossing: New Horizons-
۴-Kingdoms of Amalur: Re-Reckoningهفته اول انتشار
۵-Mario Kart 8 Deluxe-
۶-Minecraft Dungeonsقرارگیری در میان ۱۰ بازی برتر
۷۶Minecraft-
۸۳NBA 2K21-
۹۷GTA V-
۱۰۱۶ Ring Fit Adventureبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده