// شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۰

عدم پشتیبانی بازی Hades از انتقال فایل ذخیره بین نسخه نینتندو سوییچ و پی سی

بازی Hades در زمان عرضه از قابلیت جابه‌جایی فایل‌های ذخیره بین پلتفرم‌های پی‌سی و نینتندو سوییچ (کراس‌سِیو) پشتیبانی نمی‌کند ولی این ویژگی درآینده با انتشار یک بروزرسانی به بازی اضافه خواهد شد.

بازی جدید استودیو‌ی کالیفرنیایی Supergiant Games یعنی Hades قرار است پاییز امسال برای پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر شود. این بازی که در سبک‌های دانجن کرالر، روگ لایک و اکشن-نقش‌آفرینی‌ است، بازیکن را در نقش پسر خدای دنیای مردگان قرار می‌دهد که باید راه بیرون رفتن از دنیای زیرین در اسطوره‌شناسی یونان باستان را پیدا کند. دنیای زیرین در افسانه‌های یونانی متعلق به هِیدِس، خدای دنیای مردگان، است. بازی در حالت early access در پلتفرم پی‌سی بسیار خوب به نظر می‌رسد و احتمال دارد که نسخه‌ی کامل بازی در زمان انتشار بهتر هم شود. استودیو‌ی Supergiant Games، قابلیت جابه‌جایی فایل‌های ذخیره بین پی‌سی و سوییچ را در زمان انتشار برای این بازی درنظرگرفته بود ولی چون آن‌ها هنگام تست این قابلیت با موانعی رو‌به‌رو شدند، این ویژگی بعدا به بازی اضافه خواهد شد.

Supergiant Games اعلام کرده که به‌دلیل موانعی هنگام تست بازی، کراس‌سِیو هنگام عرضه‌ی آن دردسترس نخواهد بود

متن توییت استودیو‌ی Supergiant Games در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور):

ما اخیرا اعلام کردیم که داریم روی قابلیت کراس‌سیو برای بازی Hades کار می‌کنیم و مخاطبان ما می‌توانند با این ویژگی فایل‎های ذخیره‌ی خود را از پی‌سی به سوییچ منتقل کنند.

هنگام آماده‌سازی بازی برای عرضه، به موانعی راجع‌به این ویژگی برخوردیم که ترجیح دادیم به‌جای اینکه تاریخ عرضه‌ی بازی را به تأخیر بیاندازیم، این ویژگی را بعدا در اواخر امسال (میلادی)، با انتشار یک به‌روزرسانی، به بازی اضافه کنیم.

Hades

این خبر برای کسانی که پیشرفت خود را در بازی روی پلتفرم پی‌سی و در حالت Early Access ذخیره کرده‌اند و حالا می‌خواهند در بدو انتشار بازی، این پیشرفت را به نسخه‌ی سوییچ بازی منتقل کنند بسیار ناراحت‌کننده است. خوشبختانه، بازی Hades از فایل‌های ذخیره‌ی متفاوت در دو پلتفرم مورد اشاره پشتیبانی می‌کند؛ پس بازیکنان می‌توانند یک فایل ذخیره‌ی جدید را هنگام عرضه بازی ایجاد کنند (روی هرکدام از دو پلتفرم)، سپس فایل ذخیره‌ی ارلی اکسس خود روی پی‌سی را بعدا جایگزین فایل ذخیره‌ی جدید کنند.

بازی فعلا برای دو پلتفرم پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود ولی استودیو‌ی Supergiant Games انتشار بازی را برای دیگر پلتفرم‌ها رد نکرده است. باتوجه‌به اینکه فهرست بازی‌های لانچ پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس می‌تواند غنی‌تر باشد، بسیار جالب خواهد بود اگر Hades، در زمان عرضه کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت، برای این دو پلتفرم منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی راجع‌به قابلیت انتقال فایل‌های ذخیره بین پلتفرم‌ها چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده