نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۰

بازی Skull and Bones در رویداد امشب یوبیسافت حضور ندارد

در حالیکه بسیاری منتظر نمایش بازی Skull and Bones در رویداد پیش‌روی یوبیسافت بودند، اما ساعاتی پیش تیم سازنده خیال طرفداران را راحت و سال آینده را زمان نمایش بازی اعلام کرد.

در نمایشگاه E3 2017 بود که یوبیسافت (Ubisoft) از بازی اکشن و چندنفره جدید خود با حال‌وهوای دزدان دریایی و نبرد بین آن‌ها رونمایی کرد. بازی Skull and Bones در اقیانوس هند جریان دارد و شما را به نبرد دریایی با سایر دزدان یا حتی ناوگان‌های تجاری در قرن هجدهم می‌برد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این بازی در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی روانه بازار شود؛ پروژه‌ای که به‌دلیل وجود مشکلات فراوان، برای چندین‌بار با تأخیر روبه‌رو شد تا شایعات و ابهامات زیادی پیرامون آن منتشر شود.

از آنجایی که از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت ایران یوبیسافت دومین رویداد آنلاین خود تحت عنوان (Ubisoft Forward) را پخش می‌کند، بسیاری از طرفداران آن را بهترین فرصت برای ارایه اطلاعات تکمیلی و نمایش گیم‌پلی بازی Skull and Bones می‌دانستند. اتفاقی که به‌نظر می‌رسد قرار نیست شاهد آن باشیم.

Skull And Bones

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش یکی از اعضای شعبه سنگاپور استودیوی یوبیسافت که وظیفه ساخت بازی Skull and Bones را برعهده دارد، به‌صورت رسمی تایید کرد که این اثر در یوبیسافت فوروارد امشب نمایش داده نخواهد شد.

الیزابت پلن،‌ کارگردان بازی، فاش کرد که روند ساخت Skull and Bones با یک چرخش و تغییر کامل روبه‌رو شده است. او سال آینده را زمان مناسبی برای این بازی اعلام کرد و وعده نمایش اثری را داد که تمام این انتظارات را برآورده می‌کند.

با وجود اینکه پلن اطلاعات و جزییات زیادی در این رابطه اعلام نکرد، اما به این نکته اشاره شد که به‌دلیل وجود جاه‌طلبی‌های فراوان تیم سازنده بازی Skull and Bones، چالش‌هایی نیز در روند تولید به‌وجود می‌آید که برای رفع آن‌ها نیازمند زمان اضافی هستیم.

به‌نظر شما چه سرنوشتی در انتظار بازی Skull and Bones است؟ آیا درنهایت این اثر عرضه خواهد شد یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده