نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۱

تاریخ عرضه و جزییات بازی Immortals Fenyx Rising فاش شد

ساعاتی پیش فروشگاه رسمی مایکروسافت در اقدامی عجیب در توضیحات بازی Immortals Fenyx Rising جزییات گیم‌پلی و تاریخ انتشار آن را فاش کرد.

طی مراسم E3 2019 بود که یوبیسافت (Ubisoft) از بازی جدید خود تحت عنوان Gods and Monsters رونمایی کرد. پس از اینکه اطلاعات زیادی از این بازی توسط تیم سازنده اعلام نشد، شایعات و حرف‌وحدیث‌های فراوانی پیرامون بازی به‌گوش رسید.

بالاخره چند روز پیش این یوبیسافت به‌صورت رسمی تایید کرد که بازی Gods and Monsters با تغییرات فراوانی از جمله تغییر در طراحی شخصیت‌ها، محیط و گیم‌پلی بازی در دست ساخت قرار دارد. یکی از تغییراتی که یوبیسافت در همین ابتدا اعلام کرد، تغییر نام بازی به Immortals Fenyx Rising است.

انواع شمشیرهای بازی Immortals: Fenyx Rising

در حالیکه قرار است در رویداد آنلاین یوبیسافت پیش‌رو اطلاعات تکمیلی از این بازی مطرح شود، اما به‌نظر می‌رسد اقدام عجیب در فروشگاه مایکروسافت بسیاری از این اطلاعات را پیش از شروع رویداد فاش کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش فروشگاه مایکروسافت در بخش توضیحات بازی Immortals Fenyx Rising فاش کرد که این بازی قرار است در تاریخ ۱۳ آذر (۳ دسامبر) منتشر شود، اما خیلی زود صفحه بازی از فروشگاه مایکروسافت برداشته شد. احتمالا اطلاع دارید که درصورتیکه چنین ادعایی رنگ واقعیت به‌خود بگیرد، این استودیو در بازه سه‌ماهه پیش‌رو با انتشار Watch Dogs: Legion و Assassin’s Creed Valhalla روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد.

توضیحات بازی Immortals: Fenyx Rising در فرووشگاه مایکروسافت

باتوجه به نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول‌های پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس، قابل پیش‌بینی بود که بازی Immortals Fenyx Rising از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت رایگان با یک به‌روزرسانی به نسخه‌های نسل نهم بازی دسترسی داشته باشند. این درحالی است که درمورد Immortals Fenyx Rising تا پیش از تغییر نام، خبری مبنی‌بر انتشار بازی برای کنسول‌های آینده اعلام نشده بود.

تاریخ عرضه بازی Immortals: Fenyx Rising در فروشگاه مایکروسافت

درخصوص گیم‌پلی بازی Immortals Fenyx Rising نیز باتوجه به اطلاعات فاش شده، به‌نظر می‌رسد با یک بازی جهان بازی روبه‌رو هستیم که داستان آن در دوران خدایان یونان در جریان است. بازی از هفت بخش تقسیم شده است که بازیکن با استفاده از قدرت افسانه‌ای خدایان می‌توانند دشمنان خود را شکست دهند. بازی درکنار داشتن یک سیستم مبارزات پویا که روی زمین و هوا شکل می‌گیرد، از تعدادی معماها و پازل‌های باستانی نیز تشکیل شده است.

به‌نظر می‌رسد شخصیت اصلی بازی فنیکس نام دارد که گیمر در نقش آن و به‌عنوان آخرین امید خدایان باید عبادتگاه‌های یونان را نجات دهد. باید توجه داشته باشید که اگر بازی Immortals Fenyx Rising را پیش خرید کنید، مأموریتی اضافی تحت عنوان A Tale of Fire and Lightning به‌عنوان جایزه به شما هدیه داده می‌شود. همچنین می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی را در اینجا مشاهده کنید.

حال باید منتظر ماند و دید یوبیسافت در رویداد خود چه واکنشی نسبت به این اتفاق از خود نشان می‌دهد. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Immortals Fenyx Rising را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده