نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۷

طرفداران Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth این بازی را بازسازی می‌کنند

بازی Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth در موتور گرافیکی Unreal Engine 4 توسط گروهی از طرفداران در حال بازسازی است.

اگر اخبار بازی‌ها را در گذشته دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که بازی استراتژی Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth مدتی است که توسط گروهی از طرفداران درحال توسعه و بازسازی است. این گروه در سال ۲۰۱۸ با انتشار ویدویی کوتاه از بازسازی شدن بازی در موتور گرافیک Unreal Engine 4 خبر دادند. حال بعد از مدتی با انتشار ویدیویی دیگر، اطلاعات بیشتری از گیم‌پلی و ویژگی‌های نسخه‌ی بازسازی شده بازی Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth در اختیار طرفداران قرار گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده؛ بازی نسبت به نسخه‌ی اصلی ویژگی‌های بیشتری را شامل می‌شود و علاوه‌بر ارتقاء گرافیک، احتمالا باید منتظر تغییراتی در گیم‌پلی بازی نیز باشیم؛ زیرا طبق گفته‌ی سازندگان، کد‌های بازی از نو نوشته شده است و در این صورت دور از ذهن نیست که ویژگی‌های مختلفی به گیم‌پلی و بخش‌های مختلف بازی اضافه شود.

البته اگر مراحل بازسازی بازی استراتژی ارباب حلقه‌ها توسط طرفداران بالاخره به اتمام برسد، ممکن است که به‌دلیل نداشتن لایسنس و حق امتیاز، این اثر با یک مشکل جدی روبه رو شود. به هرحال، با انتشار یک نسخه‌ی باز‌سازی شده‌ی خوب از بازی Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth که با نام پروژه‌ی The Battle for Middle-Earth: Reforged توسط سازندگان معرفی شده است، طرف خواهیم بود. با عرضه این بازی باعث می‌شود هم طرفداران قدیمی این بازی به خواسته‌ی خود برسند و هم بازیکنان نسل جدید تجربه‌ای از آن داشته باشند. طبق وعده‌ی سازندگان در گذشته، بازی قرار است به صورت رایگان منتشر شود. در ادامه می‌توانید ویدیویی که توسط گروه سازنده منتشر شده را مشاهده کنید و دیدگاه خود را در رابطه با بازسازی شدن بازی استراتژی ارباب حلقه‌ها، با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده