// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۲

بازی Hades پاییز امسال برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

در جریان رویداد Indie World، اعلام شد که بازی Hades، در پاییز سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دیروز بود که شرکت نینتندو اعلام کرد ۲۸ مرداد ماه و راس ساعت ۸:۳۰ شب، رویداد ۲۰ دقیقه‌ای Indie World با محوریت معرفی بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ پخش می‌شود. با شروع این رویداد، شاهد معرفی پورت نسخه نینتندو سوییچ بازی Hades بودیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان Indie World مشخص شد که بازی Hades، ساخته استودیو سوپرجاینت گیمز (Supergiant Games)، در پاییز سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. متاسفانه تاریخ عرضه دقیق این بازی روگ‌لایک اعلام نشده است. در جریان بازی هیدس، بازیکنان هدایت زاگرئوس، شاهزاده The Underworld، را برعهده می‌گیرند. هدف شما در این بازی، این است که The Underworld را به مقصد کوه المپ ترک کنید.

البته انجام این کار آن‌چنان ساده نیست و در راه دشمنان متعددی میزبان شما خواهند بود. دراین‌میان اشاره کنم که اگر بمیرید، تمامی آیتم‌ها و پیشرفت شما هم از بین می‌رود و به ابتدای بازی بر می‌گردید. بازی Hades در سال ۲۰۱۸ در اختیار کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت و در ادامه هم به‌صورت دسترسی زودهنگام روی استیم عرضه شد. کاربران نسخه کامپیوتر، می‌توانند به‌واسطه‌ی ویژگی Cross-Save، پیشرفت خود را به نسخه نینتندو سوییچ منتقل کنند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Hades چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده