نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰

احتمالاً تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts Melody of Memory فاش شده است

براساس اطلاعاتی که در یک فروشگاه آنلاین به نام Gameware منتشر شده، احتمالاً بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory در تاریخ سیزدهم نوامبر برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

اخیراً تاریخ انتشار بازی‌های زیادی ازطریق فهرست محصولات فروشگاه‌های آنلاین فاش می‌شود و حالا اینطور به نظر می‌رسد که فهرست فروش وبسایت Gameware جدیدترین مورد از آن‌ها باشد. براین اساس، تاریخ عرضه بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، ۱۳ نوامبر یا به عبارتی ۲۳ آبان سال جاری تعیین شده است.

این خبر اولین‌بار توسط یکی از کاربران توییتر به نام So_Ethereal منتشر شد که فروشگاه آنلاین Gameware در کشور اتریش را به‌عنوان منبع خبر معرفی کرده است. با بررسی صفحه‌ی اختصاصی بازی Melody of Memory در این وبسایت، مشاهده خواهید کرد که تاریخ انتشار مذکور، بعد از گذشت چند ساعت اصلاح شده و به «سال ۲۰۲۰» تغییر کرده است.

فاش شدن تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts Melody of Memory

مثل همیشه دلایل زیادی برای عدم توجه به تاریخ‌های اعلام شده از سوی فروشگاه‌های عرضه کننده وجود داشته و معمولاً اینگونه اطلاعات فاش شده با واقعیت تفاوت دارد. جا دارد در اینجا به بازه‌ی عجیب ۲۰۳۰ تا ۲۰۹۹ که فروشگاه آمازون برای انتشار بازی Cyberpunk 2077 تعیین کرده بود نیز اشاره کنیم.

نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کرد این است که این صفحه علاوه‌بر تصویر کاور رسمی بازی، ایکس‌باکس وان را نیز در میان پلتفرم‌های مورد پشتیبانی خود ندارد؛ لذا واضح است که اطلاعات ثبت شده در آن کامل نیست. بااین‌حال در گذشته مواردی وجود داشته که صحت آن‌ بعدها به اثبات رسیده است. مثلاً انحصاری بودن شخصیت اسپایدرمن در بازی Marvel’s Avengers از اسکوئر انیکس که اولین‌بار توسط همین فروشگاه‌ها فاش شد.

بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory دنباله ریتمیک بازی Kingdom Hearts 3 است که حدوداً دو ماه پیش رونمایی شد. توسعه‌دهندگان این بازی، سال ۲۰۲۰ را برای عرضه اثر جدید خود معرفی کردند. بااین‌حال تاکنون زمان دقیقی برای انتشار آن اعلام نشده است. شما می‌توانید در ادامه به تریلر گیم پلی بازی نیز نگاهی داشته باشید:

 تماشای ویدیو در یوتیوب

براساس اعلام قبلی سازندگان، پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان از این بازی پشتیبانی خواهند کرد. اگر تاکنون فرصت تجربه بازی‌های این سری از اسکوئر انیکس و دیزنی را نداشته‌اید، حالا و با قرار گرفتن در آستانه انتشار نسخه جدید، زمان مناسبی برای خرید بسته All-in-One Package این مجموعه به شمار می‌رود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده