// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

تصاویر جدید Captain Tsubasa: Rise Of New Champions اعضای تیم ملی برزیل را نشان می‌دهد

شرکت باندای نامکو تصاویر جدیدی را از تیم ملی جوانان برزیل بازی Captain Tsubasa: Rise Of New Champions منتشر کرده که کاپیتان آلبرتو و لوسیانو لئو را نشان می‌دهد.

یکی از بخش‌های جالب انیمه کاپیتان سوباسا، مربوط‌به آرزوی سوباسا و بازی در برزیل بود. از آن‌جایی که در شهریور ماه بازی Captain Tsubasa: Rise Of New Champions عرضه می‌شود، هواداران این انیمه در این فکر بودند که آیا تیم ملی برزیل و بازیکنان مطرح آن در انیمه، در این بازی هم حضور خواهند داشت یا خیر. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر Captain Tsubasa: Rise Of New Champions، به‌تازگی تصاویری را منتشر کرده که تیم ملی جوانان برزیل را نشان می‌دهد. همچنین در این تصاویر، شاهد کاپیتان آلبرتو و لوسیانو لئو هم هستیم که در انیمه با آن‌ها آشنا شده‌ایم. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد سالیناس، دروازه‌بان نابغه تیم ملی جوانان برزیل، در بازی Captain Tsubasa: Rise Of New Champions حضور نخواهد داشت و به‌جای او شاهد کیزینهو، دروازه‌بان کلیشه‌ای تیم ملی جوانان برزیل، هستیم. 

نکته جالب، به مهاجم تیم ملی جوانان برزیل مربوط می‌شود. نام مهاجم این تیم کارلوس بارا نام دارد، اما زمانی‌که به‌ توضیحات منتشر شده نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شیم که توضیحات ارائه شده دقیقا با کارلوس سانتانا، مهاجم تیم ملی جوانان برزیل در انیمه و مانگا کاپیتان سوباسا، هم‌خوانی دارد. در ادامه می‌توانید توضیحات مربوط‌به هر کاراکتر را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Captain Tsubasa: Rise of New Champions در تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۷ آگوست) در ژاپن و هفت شهریور ماه (۲۸ اوت) در سایر نقاط جهان روی کامپیوتر (ازطریق استیم)، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

اسم بازیکنتوضیحات
کارلوس بارااو یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان برزیل است که به دقت بسیار بالای خود در دریبل زدن شناخته می‌شود. او را می‌توان پادشاه سرزمین فوتبال دانست؛ شخصی‌که تابه‌امروز گل‌های زیادی را به ثمر رسانده و برای پیروزی در هر بازی حسابی مصمم است. همچنین مهم نیست که تیم در چه شرایطی باشد، کارلوس بارا همیشه آرام و خونسرد است.
لوسیانو لئولوسیانو مدافع تیم ملی جوانان برزیل به حساب می‌آید و مدت‌های طولانی است که درکنار کارلوس بارا، یک زوج بسیار خوب در ترکیب تیم ملی را تشکیل داده‌اند. معمولا او در پست مهاجم بازی می‌کند، اما در این جام، مدافع است و کارلوس می‌تواند از تمامی پتانسیل خود در پست مهاجم استفاده کند. 
کیزینهوکیزینهو دروازه‌بان تیم ملی جوانان برزیل است و به‌واسطه‌ی فیزیک بسیار خوب و انعطاف پذیر خود، می‌تواند با حرکات آکروباتیک مختلف توپ‌ها را دفع کند. او همیشه لبخند می‌زند، زیرا باور دارد که فوتبال همیشه سرگرم کننده است.
آلبرتوآلبرتو یکی دیگر از مدافع‌های تیم ملی جوانان برزیل است و کاپیتان تیم هم به حساب می‌آید. از ویژگی‌های آلبرتو می‌توان به قدرت رهبری بسیار خوب او اشاره کرد که اعضای مختلفی از تیم را درکنار هم قرار می‌دهد. بااینکه او یکی از بهترین مدافع‌های برزیل به حساب می‌آید، اما بعضی وقت‌ها در حملات هم سهیم می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده