نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

پوستر رسمی، فوق‌العاده و چشم‌نواز بازی God of War

پس از دو سال از زمان انتشار بازی God of War، استودیوی سانتامونیکا ساعاتی پیش یک پوستر جذاب جهت خرید برای طرفداران رونمایی کرد.

مجموعه خدای جنگ (God of War) همواره یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های انحصاری سونی و پلی استیشن به‌حساب آمده است. استودیوی سانتا مونیکا (SIE Santa Monica Studio) در سال ۲۰۰۵ برای اولین‌بار با خلق شخصیتی جذاب کریتوس به سبک هک اند اسلش را جانی دوباره بخشید.

از آخرین نسخه از این سری دو سال می‌گذرد و در حالیکه بسیاری منتظر معرفی و نمایش رسمی بازی God of War جدید برای کنسول پلی استیشن 5 هستند، در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش سانتا مونیکا پوستر سینمایی زیبایی از بازی جهت خرید برای طرفداران و علاقه‌مندان خود رونمایی کرد. در این تصویر هنری نمایی از شخصیت‌های اصلی God of War یعنی کریتوس و آترئوس درکنار سایر کاراکترهای داخل بازی را مشاهده می‌کنید. همان‌طور که احتمالا به این نتیجه رسیده‌اید، در نگاه اول این تصویر که توسط هنرمندی به‌ نام «جوناس وس» طراحی شده است، ما را یاد پوسترهای فیلم‌های پرخرج هالیوودی می‌اندازد. 

پوستر رسمی و جدید God of War به سبک فیلم های سینمایی

در صورت تمایل می‌توانید این پوستر محدود را ازطریق وبسایت رسمی پلی استیشن در سایز ۲۴ در ۳۶ اینچ با برچسب قیمت ۵۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کنید. باید توجه داشته باشید که در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) برای خریداران ارسال می‌شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که علاوه‌بر سانتا مونیکا، در این مدت دوساله از زمان عرضه بازی روی پلی استییشن 4، بسیاری از طرفداران طرح‌های هنری خود از بازی را منتشر کردند؛ به‌عنوان مثال چندی پیش یک هنرمند فنلاندی طرح هنری زیبایی از شخصیت‌های بازی God of War را به سبک انیمیشن‌های استودیوی جیبلی طراحی کرده است.

اگر از طرفداران سری خدای جنگ هستید، لطفا نظرات خود را در این زمینه با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده