نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳

استودیوی آبسیدین در حال تولید یک بازی معرفی نشده جدیدی است

جاش ساوایر، مدیر طراح استودیوی آبسیدین، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که در حال کار روی ساخت یک بازی ناشناس و معرفی نشده جدیدی است.

استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد و با عرضه آثار موفقی چون The Outer Worlds و سری Pillars of Eternity توانست اعتبار قابل توجهی در صنعت بازی‌های ویدیویی برای خود دست‌وپا کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید،‌ احتمالا در جریان هستید که مدتی است مایکروسافت استودیوی آبسیدین را تصاحب کرده و به‌عنوان زیر مجموعه ردموندی‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهد. به‌همین واسطه پس از عرضه بازی موفق و محبوب Grounded، در جریان رویداد اخیر معرفی بازی‌های ایکس‌ باکس سری ایکس علاوه‌بر معرفی یک بسته الحاقی برای بازی The Outer Worlds از بازی جدید خود به‌نام Avowed نیز رونمایی کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد اعضای این استودیو درکنار کار روی بازی Avowed، پروژه معرفی نشده و ناشناس دیگری نیز در دست تولید دارند؛ چراکه به‌تازگی جاش ساوایر، مدیر طراحی استودیوی آبسیدین، در حساب رسمی توییتر خود در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه آیا درحال حاضر مشغول کار روی اثری است یا خیر، ضمن مثبت خواندن آن بلافاصله تاکید کرد که این بازی ارتباطی به Avowed ندارد.

اگر با کارنامه کاری ساوایر آشنایی ندارید، او روی پروژه‌هایی چون Fallout: New Vegas و مجموعه Pillars of Eternity نظارت و تا پیش از آن‌ها نیز وظیفه طراحی بسیاری از بازی‌های بزرگی را برعهده داشته است. تمام این موارد باعث می‌شود از همین لحظه امید زیادی به بازی آینده استودیوی آبسیدین داشته باشیم.

شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده