نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

هویت شخصیت Batgirl در بازی Batman: Arkham Knight مشخص شد

اگر با داستان‌های بتمن و کتاب‌های کامیک DC خوب آشنا باشید، حتما تا به حال هویت احتمالی شخصیت Batgirl در بازی Batman: Arkham Knight را شناسایی کردید. با زومجی همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در رابطه با هویت شخصیت بَت‌گِرل دراختیار شما قرارد هیم.

اوایل این هفته با اطلاعاتی که از محتویات season pass بازی Batman: Arkham Knight منتشر شد، مشخص شد بازیکنان در یکی از بسته‌های الحاقی با شخصیت Batgirl در ماموریت «A Matter of Family» (موضوع خانوادگی) ایفای نقش می‌کنند.

از زمان این معرفی، طرفداران حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ های خود را مبنی بر هویت شخصیت زیر ماسک آغاز کردند. دو حدس اصلی که میان طرفداران رایج بود، شخصیت باربارا گوردون، دختر کمیسر گوردون و کَسی کِین، دختر یکی از اعضای لیگ قاتلان (League of Assassins) با نام دیوید کین بود.

سِفتون هیل، موسس استودیو راک‌استدی روز گذشته در حساب شخصی خود تایید کرد شخصیت Batgirl که در بازی Batman: Arkham Knight حضور پیدا خواهد کرد کسی جز باربارا گوردون نیست.

همان‌طور که هفته گذشته به اطلاعتان رساندیم، وقایع بسته الحاقی A Matter of Family قبل از وقایع داستان اصلی Arkham Knight اتفاق می‌افتد، برای همین می‌توان حدس‌های جالبی را در رابطه با داستان آن زد.

Batman Arkham Knight

در یکی از داستان‌های کتاب‌های کامیک، باربارا توسط جوکر فلج می‌شود و برای همین باربارا مجبور می‌شود ادامه عمر خود را روی ویلچر و به عنوان یک شخصیت فلج سپری کند. اگر ویدیو رونمایی بازی را مشاهده کرده باشید، باربارا که همان بَت‌گِرل ما به حساب می‌آید روی ویلچر نشسته و با اسم جدید خود با نام اُراکِل، درحال راهنمایی بتمن است. بنابراین به احتمال بسیار زیاد در این بسته الحاقی شاهد شخصیت دوست‌داشتنی جوکر، ماجرای فلج شدن باربارا و وقایع مرموزی که بین این دو رخ داده است باشیم.

درادامه هیل به طرفداران قول داد در روزهای آینده دو ویدیو از پشت‌صحنه مراحل ساخت بازی منتشر خواهد شد و در این دو ویدیو شاهد جان نوبل، بازیگر و صداگذار نقش اِسکارکِرو (Scarecrow) خواهیم بود. نوبل درگذشته در سریال بسیار پرطرفدار Fringe ایفای نقش کرده بود.

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده