نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

بازی The Outer Worlds میزبان یک بسته الحاقی داستانی خواهد بود

بازی The Outer Worlds ساخته‌ی استودیو آبسیدین در سال جاری میلادی یک بسته الحاقی داستانی دریافت خواهد کرد.

بازی The Outer Worlds اثری اول شخص و نقش آفرینی ساخته‌ی استودیو آبسیدین (Obsidian) است. این استودیو اکنون یکی از استودیوهای ایکس ‌باکس محسوب می‌شود اما بازی The Outer Worlds بنابر قراردادهای پیشین برای کنسول‌های پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز منتشر شده است. به‌تازگی و بنابر جدیدترین اخبار بازی؛ در انجمن اینترنتی استودیو آبسیدین، از تیم سازنده بازی برای تلاش‌های آن‌ها و از هواداران به‌دلیل حمایت از این بازی در مراسم The Game Awards 2019 تشکر کرده‌اند. شیلا، مسئول شبکه‌های اجتماعی استودیو آبسیدین طی پستی خبر از انتشار بسته الحاقی داستانی این بازی که در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود، داده است. نسخه خلاصه‌شده‌ی پست مذکور به قرار زیر است.

بازی The Outer Worlds

«می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و از تیم سازنده بازی The Outer Worlds تشکر کنیم. به‌دلیل کار سخت و تعهد آن‌ها بود که در مراسم The Game Awards 2019 نامزد دریافت جوایز بهترین روایت، بهترین اجرا (اشلی برچ)، بهترین بازی نقش آفرینی و بازی سال شدیم.... شمایی که در مراسم گیم آواردز به ما رای دادید، شما فوق‌العاده‌اید و ما قدردان حمایت شما هستیم. استقبال از The Outer Worlds باورنکردنی بوده و صرفِ کاندید شدن برای جوایز نیز بسیار باارزش است. بااین‌حال، سفرمان هنوز به پایان هنوز نرسیده است و با هیجان اعلام می‌کنیم که داستان بازی را با یک بسته الحاقی داستانی گسترش خواهیم داد. جزییات در آینده اعلام خواهند شد.»

به احتمال زیاد در جریان رویداد آنلاین ایکس‌باکس که در ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود یا پری-شو آن که یک ساعت قبل از شروع مراسم اصلی آغاز به کار می‌کند، شاهد رونمایی از این بسته الحاقی داستانی بازی The Outer Worlds خواهیم بود. شما می‌توانید پوشش زنده این رویداد را از زومجی تماشا کنید. 


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده