نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

نسخه فیزیکی Microsoft Flight Simulator در ۱۰ دیسک عرضه می‌شود

باتوجه به تصویر منتشر شده، نسخه فیزیکی شبیه‌ساز خلبانی مایکروسافت یعنی Microsoft Flight Simulator روی پلتفرم پی سی در ۱۰ دیسک روانه بازار خواهد شد.

یکی از جذاب‌ترین و بلندپروازترین آرزوی هر انسانی پرواز کردن است. در دنیای بازی‌های ویدیویی اما آنطور که انتظار می‌رفت به تحقق این رویای بشر توجه نشده است. مایکروسافت اما در نمایشگاه E3 2019 یک شگفتی بزرگ برای عاشقان رشته خلبانی برنامه‌ریزی کرده بود. ردموندی‌ها به همراه استودیوی آسوبو (Asobo) به‌عنوان سازنده بازی، از خلا نبود اثری شایسته در این سبک از بازی‌های ویدیویی استفاده کرده و نسخه جدیدی از سری Microsoft Flight Simulator را به‌صورت رسمی معرفی کردند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که پس از مدت‌ها انتظار بالاخره سه روز پیش مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد علاقه‌مندان از تاریخ ۲۸ مرداد ۱۸ اوت) می‌توانند بازی Microsoft Flight Simulator را روی پلتفرم پی سی و در آینده روی ایکس‌ باکس وان تجربه کنند؛ اثری که باتوجه به تصاویر منتشر شده چشم‌نواز و دقت فراوان به جزییات احتمالا ساعت‌‌ها دوست‌داران رشته جذاب خلبانی را سرگرم خواهد کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی،‌ فروشگاه Aerosoft که با مایکرسافت همکاری نیز دارد، ساعاتی پیش به‌صورت رسمی با انتشار تصویری اعلام کرد نسخه فیزیکی بازی Microsoft Flight Simulator برای کاربران پی سی شامل ۱۰ دیسک دولایه DVD (دی‌وی‌دی) به‌همراه یک دفترچه راهنمای رنگی خواهد بود. 

دیسک های بازی شبیه ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator

طبق ادعای ماتیجس کوک، مدیر Aerosoft، این تعداد دیسک در مجموع حدود ۹۰ گیگابایت است که این محتوا شامل بخش عمده‌ای از دنیا و هواپیماهای بازی خواهد شد. این بدان معنا است که کاربرانی که سرعت دانلود پایین‌تری دارند، می‌توانند بدون نیاز به دانلود محتوایی از سرورهای مایکروسافت، بازی را نصب و تجربه کنند.

با استناد به صحبت‌های کوک، هیچ تفاوتی بین نسخه فیزیکی و دیجیتالی این بازی وجود نخواهد داشت. باتوجه به اطلاعات منتشر شده از Microsoft Flight Simulator تابه امروز، به‌نظر شما تیم سازنده می‌تواند انتظارات کاربران را به‌خوبی برآورده کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در مورد این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده