// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

کریستف درنز از امروز رئیس یکی از استودیوهای اصلی یوبیسافت خواهد بود

پس از اخراج چند عضو کلیدی، استعفای اجبار برخی کارمندهای متهم‌شده و برنامه‌ریزی برای سر و شکل دادن مجدد به وضعیت مدیریت استودیوهای یوبی‌سافت، اکنون شرکت فرانسوی دو رئیس جدید بخش‌هایی مهم از خود را معرفی کرد.

کریستف درنز (Christophe Derennes) به‌تازگی جایگزین یانیس ملت (Yannis Mallat) شده است. او که سابقه‌ی ۲۵ سال کار در یوبیسافت به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی را دارد، نقش قابل توجهی در موفقیت برخی از آثار استودیو Ubisoft Montreal (یوبیسافت مونترآل) داشته است. گزارش‌ها هم می‌گویند که بازی‌سازهای حاضر در استودیو هم از این انتصاب رضایت نسبی دارند. بالاخره بر کسی پوشیده نیست که گزارش‌های ناراحت‌کننده‌ی منتشرشده توسط همین کارمندها درکنار کارمندهای سابق باعث شد یوبی‌سافت چنین تغییرات گسترده‌ای را بپذیرد. پس قطعا مهم‌ترین نظر درباره‌ی رئیس جدید انتخاب‌شده را نیز خود آن‌ها می‌دهند.

اما سایر استودیوهای شرکت فرانسوی در کانادا مانند استودیو تورنتو و کبک دیگر زیر نظر مستقیم شعبه‌ی مونترآل نخواهند بود. این یعنی مدیریت اصلی ۵ استودیو کانادایی دیگر یوبی‌سافت به کارگردان اجرایی تیم جهانی شرکت یا همان کریستین برجس کیمارد (Christine Burgess Quemard) سپرده می‌شود. وظیفه‌ی هر دوی آن‌ها هم از امروز تمرکز بسیار زیاد روی پاک کردن کامل فضای استودیوها از رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیرانسانی است.

اساسین کرید در میان جنگ های صلیبی و پرچم های سفید و قرمز

جدیدترین اخبار بازی به ما می‌گویند که هر دو شخص نام‌برده در تمام استخدام‌های بعدی هرکدام از استودیوهای یوبی‌سافت، تمام تلاش خود را برای افزایش تنوع نژادی کارکنان به کار می‌برند. زیرا برخی از گزارش‌های منتشرشده که برخوردهای غلط تیم مدیریت شرکت فرانسوی را زیر سؤال می‌بردند، به وجود مشکلات نژادپرستانه در استودیوهای یوبیسافت اشاره داشتند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده