// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۵

آپدیت نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس Far Cry 6 رایگان خواهد بود

کاربران با خرید بازی Far Cry 6 روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، می‌توانند به رایگان آن را به نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ارتقا دهند.

مدتی پیش بود که شایعاتی حول بازی Far Cry 6 به‌وجود آمد و شب گذشته یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر مجموعه Far Cry، به‌صورت رسمی بازی Far Cry 6 را با انتشار دو تریلر مختلف معرفی کرد و تاریخ انتشار بازی هم اعلام شد. بااین‌حال یوبی سافت مورد هیجان‌انگیزی را برای کاربران بازی درنظر گرفته که در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد حرفی از آن زده نشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران با خرید بازی فار کرای 6 روی پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان، می‌توانند پس از عرضه کنسول‌های پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس، نسخه نسل نهمی این بازی را به رایگان دریافت کنند. قطعا خبر خوبی برای کاربرانی که خواهان تجربه‌ی بازی در زمان عرضه و خرید کنسول نسل بعد هستند، به حساب می‌آید. ازطرفی جزئیات دقیقی منتشر نشده که آیا کاربران با خرید نسخه فیزیکی نسل هشتمی Far Cry 6 هم می‌توانند نسخه نسل بعد را با یک آپدیت گرافیکی رایگان دریافت کنند یا خیر. 

مایکروسافت در گذشته اعلام کرده بود که در حال متقاعد کردن و ارائه پیشنهاد به سازندگان است تا نسخه نسل نهمی بازی‌های Cross Gen خود را به‌صورت رایگان در اختیار خریداران نسخه هشتم قرار دهند. همچنین Far Cry 6 اولین بازی‌ای نیست که این ویژگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بازی Cyberpunk 2077 هم دارای سیستم مشابهی است و نسخه نسل نهمی بازی به رایگان در اختیار کاربران نسل هشتم سایبرپانک 2077 قرار می‌گیرد. 

نظر شما کاربران زومجی در مورد ارائه این ویژگی به خریداران چیست؟ بازی Far Cry 6 در تاریخ ۳۰ بهمن ماه (۱۸ فوریه) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده