// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۵

حالت محدود Attrition در دسترس کاربران Rainbow Six Siege قرار گرفت

کاربران بازی Rainbow Six Siege تا تاریخ ۲۳ تیر ماه می‌توانند حالت آرکید جدید و محدودی به نام Attrition را تجربه کنند.

اواخر خرداد ماه بود که فصل دوم از سال پنجم بازی Rainbow Six Siege در دسترس کاربران قرار گرفت. در جریان این فصل شاهد اضافه شدن دو اپراتور به نام‌های ملوسی و ایس درکنار نسخه بازطراحی نقشه House به رینبو سیکس سیج بودیم. در هر فصل درکنار اضافه شدن اپراتورها، اسکین‌ها و اعمال بهبودهای مختلف روی بازی، شاهد یک الی دو حالت آرکید متفاوت هستیم. ازاین‌رو یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، اولین حالت آرکید Operation Steel Wave را در دسترس قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Attrition نام حالت آرکید جدید و محدود فصل دوم از سال پنجم بازی Rainbow Six Siege است که تا تاریخ ۲۳ تیر ماه (۱۳ ژوئیه) در اختیار کاربران قرار دارد. در این حالت بازیکنان بازی‌هایی با محوریت بمب (دو تیم پنج نفره که در قالب Attacker و Deffender با یکدیگر رقابت می‌کنند و دو بخش برای بمب‌گذاری وجود دارد) انجام می‌دهند و شباهت‌هایی به حالت Unranked رینبو سیکس سیج دارد. البته دراین‌میان تفاوت‌هایی هم درنظر گرفته شده است. برای مثال با بردن یک راند از بازی، در دور دوم قادر به انتخاب اپراتورهای قبلی نخواهید بود. 

به‌عبارتی اگر برنده شوید، تیم شما راند بعد را باید با اپراتورهای جدیدی آغاز کند. در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد که ۲۲ تیر ماه (۱۲ ژوئیه) پخش می‌شود، شاهد رونمایی از بازی‌های جدید و محتویات تازه بازی‌های عرضه شده یوبی سافت هستیم. ازاین‌رو احتمال دارد نگاهی به حالت آرکید آینده Rainbow Six Siege برای فصل دوم داشته باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده