// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Vampire: The Masquerade – Swansong در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

در جریان رویداد نیکان کانکت، تاریخ انتشار بازی Vampire: The Masquerade - Swansong با یک تریلر داستانی اعلام شد.

در جریان رویداد نیکان کانکت قرار بود هفت بازی مختلف نمایش داده شود که بازی Vampire: The Masquerade - Swansong یکی از آن‌ها بود. در اوایل سال گذشته بود که اطلاعات اولیه‌ای از بازی Vampire: The Masquerade - Swansong مشخص شد و در رویداد دیشب هم بالاخره تریلر جدیدی از بازی به نمایش درآمد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در رویداد نیکان کانکت، بازی Vampire: The Masquerade - Swansong با انتشار یک تریلر سینمایی به‌نمایش گذاشته شد. Vampire: The Masquerade - Swansong یک بازی نقش‌آفرینی تعاملی است که در جریان آن بازیکنان هدایت سه خون‌آشام را برعهده می‌گیرند و هرکدام از ‌آن‌ها داستان مخصوص‌به خود را دارند. 

در ادامه مشخص شد که بازی Vampire: The Masquerade - Swansong توسط استودیو Big Bad Wolf در حال توسعه است که در گذشته بازی The Council را ساخته بودند. متاسفانه در تریلر منتشر شده، گیم‌پلی بازی نمایش داده نشد، اما مشخص شد که Swansong برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان، ایکس ‌باکس سری ایکس و نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. همچنین نسخه کامپیوتر بازی هم در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهند بود. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Vampire: The Masquerade - Swansong را در توییتر نیکان تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا در توییتر


منبع Gmaingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده