// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

بسته الحاقی جدید Saumurai Shodown کاراکتر بازی For Honor را به بازی آورد

کاربران بازی Samurai Shodown در جریان محتویات کاراکتر پس دوم بازی، هم‌اکنون می‌توانند کاراکتر واردن از بازی For Honor را تجربه کنند. 

سیزن‌پس دوم کاراکترهای بازی Samurai Shodown چند ماهی است که در دسترس قرار گرفته و تنها یکی از کاراکترهای آن برای عرضه باقی‌مانده بود. قبل از معرفی آخرین کاراکتر سیزن‌پس دوم سامورای شودان، به‌نظر می‌رسید با یک شوالیه روبه‌رو خواهیم شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیروز کاراکتر جدید بسته الحاقی Samurai Shodown معرفی شد. این شخصیت واردن نام دارد و از بازی For Honor است. به‌عبارتی شاهد یک کرس‌اور میان دو بازی سامورای شودان و فور آنر هستیم که در جریان آن شخصیت واردن در قالب یک مبارزه به بازی اضافه شده است. 

همچنین در ادامه تریلر منتشر شده که مهارت‌های واردن و نحوه جنگیدن او را به‌نمایش می‌گذارد. در بخشی از تریلر هم مهارت ویژه واردن را مشاهده می‌کنیم. کاربرانی که سیزن‌پس ۱۹.۹۹ دلاری را خریداری کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند بازی را با شخصیت واردن تجربه کنند. این در حالی است که سایر کاربران Samurai Shodown باید این بسته الحاقی را با قیمت ۵.۹۹ دلار به‌صورت جداگانه تهیه کنند. از دیگر شخصیت‌های سیزن‌پس دوم هم می‌توان‌به مینا ماجیکینا، سوگتسو کازاما و ایروها اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی شخصیت واردن از بازی For Honor برای بازی Samurai Shodown را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین کاربران پی سی هم می‌توانند این بازی را ازطریق فروشگاه اپیک گیمز تجربه کنند. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده