نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

Assetto Corsa روی PS4 Pro با رزولوشن 1800p و روی Xbox One X به صورت 4K اجرا می‌شود

براساس توضیحات کارگردان طراح بازی Assetto Corsa Competizion، نسخه کنسولی این بازی که به‌تازگی منتشر شده، بهبودهای گرافیکی قابل توجهی را نسبت به قبل به خود می‌بیند.

توسعه‌دهندگان استودیوی ایتالیایی Kunos Simulazioni سال گذشته بازی Assetto Corsa Competizion را برای پلتفرم پی سی منتشر کردند. عرضه رسمی این بازی چیزی در حدود یک سال پس از آغاز دوران دسترسی اولیه به محتوای بازی صورت گرفته و از آن زمان به بعد، به‌صورت پیوسته محتوای جدید و آپدیت‌های گرافیکی متعددی را دریافت کرده است. این بازی در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته و جامعه کاربران قوی و درحال رشد آن به‌زودی و با عرضه نسخه کنسولی این بازی بزرگتر از قبل نیز خواهد شد. Assetto Corsa Competizion دیروز به‌صورت رسمی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز در دسترس قرار گرفت.

داویده بریویو (Davide Brivio) تهیه‌کننده و کارگردان طراح بازی Assetto Corsa در مصاحبه با وبسایت Gamingbolt اعلام کرده که نسخه پلی‌استیشن 4 پرو این بازی در شرایطی که روی رزولوشن 1080p اجرا می‌شود، مشخصه‌های گرافیکی متعددی مانند ترسیم فواصل در افق تصویر، آنتی آلیاسینگ، افکت‌های ذرات محیط و فرایندهای پساپردازشی Assetto Corsa را بهبود بخشیده است. دراین‌میان یک حالت 4K نیز برای بازی در نظر گرفته شده که در این کنسول به‌صورت 1800p اجرا می‌شود.

نمایی از بازی Assetto Corsa Competizione

اما در سمت مقابل، نسخه ایکس‌باکس وان ایکس این بازی را داریم که علاوه‌بر بهبودهای گرافیکی که بالاتر به آن اشاره شد، Assetto Corsa Competizione را به‌صورت 4K واقعی اجرا می‌کند. رزولوشن تصویر در این حال، 2160p خواهد بود.

بازی Assetto Corsa Competizione هم‌اکنون برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قابل دریافت است. کارگردان طراح این بازی، در پاسخ به سؤالی که از احتمال انتشار Assetto Corsa Competizione روی کنسول نینتندو سوییچ پرسیده شده بود، اظهار داشته که تمرکز این استودیو هم‌اکنون روی ارائه بهترین تجربه ممکن روی PS4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر معطوف شده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده