// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

شایعه: Plants vs Zombies: Battle for Neighborville و بازی جدید EA Originals راهی نینتندو سوییچ می‌شوند

جف گراب به‌تازگی اعلام کرده که بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville درکنار بازی جدید EA Originals برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد.

الکترونیک آرتز (Electronic Arts) سعی دارد با عرضه هفت بازی مختلف، نگاه ویژه‌ای به نینتندو سوییچ داشته باشد. تابه‌حال چهار بازی از این هفت بازی مشخص شده که FIFA 21، Apex Legends، Lost in Random و Burnout Paradise Remastered است. ازاین‌رو سه بازی دیگر باقی می‌‌ماند که به‌تازگی شایعاتی حول آن‌ها منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف گراب از گیمزبیت اعلام کرده که بازی Lost in Random، تنها بازی تحت برند EA Originals نیست که برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، بلکه پروژه جدید استودیو ولن (Velen Studios) هم برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. 

در ادامه اعلام شده که دومین بازی از سه بازی نهایی، بازی Plants vs Zombies: Battle for Neighborville خواهد بود که سال گذشته برای کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوتر عرضه شده بود. این در حالی است که چندی پیش شایعاتی هم از آخرین بازی معرفی نشده نینتندو سوییچ منتشر شد. ظاهرا نسخه ریمستر بازی Need for Speed Hot Pursuit هم در دست ساخت است و علاوه‌بر پلتفرم‌های فعلی، برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود. 

بااینکه هنوز الکترونیک آرتز اخبار رسمی را حول این سه بازی معرفی نشده منتشر نکرده است، اما شایعاتی که جف گراب در قدیم از آن‌ها صحبت کرده است، معمولا صحت داشته‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده