// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

آگهی استخدام استودیو رمدی به ساخت دنباله بازی Control اشاره دارد

استودیو رمدی به‌تازگی فهرست شغلی جدیدی را منتشر کرده که در جریان آن به‌نظر می‌رسد این استودیو در حال کار روی دنباله بازی Control است.

بازی Control را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سال گذشته دانست که توانست بازخوردهای بسیاری را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند. استودیو رمدی (Remedy Entertainment) به‌خوبی توانسته بود شیوه بازی‌سازی خود را در Control پیاده کند و خروجی، یک بازی اکشن هیجان‌انگیز با داستانی سرگرم کننده بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو فنلاندی رمدی به‌تازگی فهرست شغلی جدیدی را منتشر کرده که اعلام شده به یک تهیه کننده ارشد برای کار روی مجموعه Control نیاز دارند. بااینکه استودیو رمدی به‌صورت مستقیم، اعلام نکرده که این شخص باید روی دنباله کنترل کار کند، اما نمی‌توان تنها یک بازی عرضه شده را در قالب یک «مجموعه» قرار داد.

در ادامه استودیو رمدی اعلام کرده که شخص مورد نظر باید به‌خوبی با کیفیت و روش‌های بازی‌سازی روز دنیا آشنا باشد تا به‌خوبی بتواند به هم‌تیمی‌های خود کمک کند. ازاین‌رو احتمال دارد با شروع نسل آینده بازی‌های ویدیویی، شاهد معرفی دنباله بازی Control باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

بازی Control توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود از بازی Control نوشته است:

جدیدترین ساخته‌ی رمدی را می‌توان یک بازی منحصر به فرد، سرشار از نوآوری‌ در زمینه‌های مختلف نامید. از سبک طراحی محیط گرفته تا سیستم مبارزات بازی، چیزی نیست که در جایی دیگر غیر از محصولات رمدی با آن برخورد کنید. متاسفانه شیوه‌ی روایت داستان در کنار مشکلاتی از قبیل طراحی نقشه‌ی ناکارآمد و مشکلات فنی بازی، از تبدیل جدیدترین ساخته‌ی رمدی به یک اثر شاهکار جلوگیری می‌کند. البته که درنهایت، درست است که شاید داستان بازی کمی ناامیدمان کرده باشد، آن هم به این دلیل که توقعات‌مان در داستان‌پردازی از رمدی کمی بالا رفته است، اما بازهم نتیجه نهایی به هیچ وجه اثری خالی از جذابیت نیست. به این ترتیب مطمئن باشید اگر کمی وقت و حوصله به‌خرج دهید، قدیمی‌ترین خانه می‌تواند شما را نیز با خود به اعماق تیره و تاریکش بکشاند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده