نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

بازی Planet Coaster برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود

باتوجه به موفقیت بازی Planet Coaster، حال استودیوی Frontier Developments، سازنده بازی، با انتشار تریلری خبر انتشار این بازی برای کنسول‌های نسل نهم را تایید کرد.

مدتی است بازی‌های شبیه‌ساز به‌واسطه توجه به جزییات و ارایه یک تجربه واقعی‌تر، توانسته‌اند طرفداران زیادی را به خود جلب کنند. سال ۲۰۱۶ اما استودیوی بریتانیایی Frontier Developments یکی از عجیب‌ترین آثار سبک شبیه‌ساز را به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پی سی روانه بازار کرد.

بازی Planet Coaster که درواقع دنباله‌‌ی سری RollerCoaster Tycoon نیز به حساب می‌آید، تجربه ساخت و مدیریت یک شهربازی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. بازی شبیه‌ساز Planet Coaster از زمان انتشار خود توانست موفقیت زیادی را برای تیم سازنده خود به‌دست آورده و در مدت زمان حدود سه سال فروشی معادل دو میلیون نسخه را تجربه کند.

اگر زومجی را دنیال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که نسخه کنسولی بازی Planet Coaster در ابتدا قرار بود در تابستان پیش‌رو در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد، اما به‌نظر می‌رسد این اتفاق با کمی تأخیر مواجه شده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Frontier Developments با انتشار تریلری به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی Planet Coaster در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس روانه بازار می‌شود.

باتوجه به ویدیوی منتشر شده، شما علاوه‌بر ساخت یک شهربازی جذاب و مدیریت آن، می‌توانید برای بهتر شدن پارک خود، در بخش داستانی بازی مأموریت‌ها و سناریوهای موجود را نیز انجام دهید. یکی دیگر از حالت‌های بازی Sandbox نام دارد. در این بخش گیمر می‌تواند پارک مورد نظر خود را از صفر با بودجه بی‌نهایت و ویژگی‌ها و وسایل متنوعی بسازد. Challenge Mode اما با اضافه کردن چالش‌هایی ازجمله بودجه محدود به حالت سندباکس، مدیریت و توانایی شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در ادامه شما را به تماشای تریلر بازی Planet Coaster دعوت می‌کنم تا بیش‌‌از پیش با محیط شاد و مفرح آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

هنوز تاریخ رسمی و دقیق عرضه نسخه کنسولی بازی Planet Coaster اعلام نشده است. بااین‌حال لطفا نظرات پیش‌بینی‌های خود از این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده