// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

کاراکتر Mei برای بازی Heroes of the Storm تایید شد

شرکت بلیزارد به‌تازگی اعلام کرده که کاراکتر Mei از دنیای Overwatch در تاریخ سه تیر ماه به بازی Heroes of the Storm اضافه خواهد شد.

یکی از مواردی که شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Heroes of the Storm، برای جذب کاربر و تازه نگه داشتن بازی خود انجام می‌دهد، اضافه کردن قهرمان‌های بازی Overwatch به بازی است. از طرفی، در نزدیکی چهارمین سالگرد عرضه بازی Heroes of the Storm به‌سر می‌‌بریم و بلیزارد موارد ویژه‌ای را برای کاربران درنظر گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بلیزارد اعلام کرده است که کاراکتر Mei، یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای اورواچ، در تاریخ سه تیر ماه (۲۳ ژوئن) در دسترس کاربران Heroes of the Storm قرار می‌گیرد. تیم سازنده او را به‌گونه‌ای خلق کرده که در قالب یک قهرمان تانک در بازی قرار بگیرد. 

مهارت دکمه Q و W شخصیت Mei در میدان نبرد برای آهسته و Stun کردن قهرمان‌های تیم حریف به‌کار می‌رود. این در حالی است که Mei به‌واسطه‌ی مهارت E خود می‌تواند روی زمین سُر بخورد. همچنین اگر این عمل را در زندیگی بازیکنان تیم حریف انجام دهید، به اطراف پرتاب می‌شوند. از دیگر مهارت‌های Mei هم می‌توان به Cryo-Freeze اشاره کرد که با دکمه D اعمال می‌شود و به او اجازه می‌دهد تا خود را منجمد کند. این کار باعث می‌شود تا Mei بخشی از نوار سلامت از دست رفته خود را مجددا کسب کند و ازطرفی برای مدت زمان محدودی، یک شیلد کسب کند.

کاراکتر Mei دارای دو آلتیمیت متفاوت است. اولین آلتیمیت او یک گلوله برفی بزرگ را در مسیری مشخص شده رها می‌کند که باعث می‌شود تمامی بازیکنان در مسیر (تیم حریف) در این گلوله برف بزرگ گرفتار و در انتهای مسیر Stun شوند. دومین آلتیمیت هم همانند یک سد برفی عمل می‌کند و مانع از تعقیب و گریز قهرمان‌های تیم حریف یا فرار کردن آنها می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی کاراکتر Mei در بازی Heroes of the Storm را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

جدا از اضافه شدن Mei، در تاریخ ذکر شده یکی از رویدادهای مورد علاقه کاربران هم برای مدت محدودی به Heroes of the Storm باز می‌گردد. در ادامه بلیزارد تریلر معرفی رویداد Nexomania 2 را هم منتشر کرد. در این رویداد ویژه، بازیکنان در نقشه بازی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و برای کسب یک سری موارد تقویتی، باید نکسوس داخل محیط را فعال کنند. هر تیم که بتواند این کار را انجام دهد، موارد تقویتی متفاوتی را کسب می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط‌به این رویداد را هم در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده