// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۵

بازی Humankind تا سال 2021 تاخیر خورد [PC Gaming Show 2020]

در جریان رویداد پی سی گیمینگ شو 2020، اعلام شد که بازی Humankind در سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر عرضه می‌شود.

در جریان گیمزکام ۲۰۱۹ بود که شرکت سگا، بازی Humankind را برای کامپیوتر معرفی کرد و قرار بود تا پایان سال ۲۰۲۰ عرضه شود. این در حالی است که سگا بازی خود را تأخیر زده است و بازی Humankind در سال آینده در اختیار کاربران پی سی قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد PC Gaming Show، استودیو Amplitude، سازنده Humankind، اعلام کرد که هیومن‌کایند در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. در ادامه استودیو امپلیتیود از هواداران خواسته است تا به‌واسطه‌ی نسخه پیش‌‌نمایش بازی، بازخوردهای خود را ارسال و به بهتر شدن هرچه بیشتر بازی، کمک کنند. 

در ویدیو منتشر شده از Humankind، نحوه شرکت در نسخه آزمایشی اعلام شده است، اما از اینجا هم می‌توانید برای ثبت نام در آن اقدام کنید. با شروع بازی، بازیکنان می‌توانند یک کاراکتر (آواتار) بسازند و ازطریق او داستان بازی و نحوه تکامل بشریت را مشاهده کنند. نکته جالب این است که باتوجه‌به ساختار بازی شما و به تکامل رساندن شخصیت خود، از نظر ظاهری و بصری هم دستخوش تغییرات مختلفی می‌شوید.

با گذر زمان و ارتقای سطح رهبر گروه به‌واسطه‌ی سیستم پیشرفت در بازی، کاربران می‌توانند ظاهرهای جدیدی را برای خود آزاد کرده و از آن در بخش چندنفره بازی استفاده کنند. بخش چندنفره Humankind تا سقف هشت بازیکن را پشتیبانی می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Humankind را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده