// شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۰

در جریان رویداد PC Gaming Show 2020 بازی Persona 4 Golden روی استیم عرضه شد

کاربران پی سی و علاقه‌مند به مجموعه پرسونا، هم‌اکنون می‌توانند بازی Persona 4 Golden را روی استیم تجربه کنند.

چندی پیش بود که شایعاتی به‌گوش می‌رسید از اینکه بازی Persona 4 Golden در تاریخ ۲۴ خرداد ماه (۱۳ ژوئیه) روی استیم عرضه خواهد شد. همچنین اعلام شده بود که Persona 3 Portable هم عرضه می‌شود. این در حالی است که دقایقی پیش و در جریان رویداد پی سی گیمینگ شو 2020، تنها نسخه چهارم عرضه شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران پی سی و علاقه‌مند به ‌مجموعه پرسونا، هم‌اکنون می‌توانند بازی Persona 4 Golden را با قیمت ۲۰ دلار روی استیم خریداری و تجربه کنند. بازی پرسونا 4 برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ برای پلی ‌استیشن 2 عرضه شد. در ادامه و سال ۲۰۱۲، نسخه گلدن بازی عرضه شد و در اختیار کاربران پلی ‌استیشن ویتا قرار گرفت. نسخه کامپیوتر بازی، دارای تنظیمات گرافیکی برای بهبود بخشیدن به گرافیک بازی است. همچنین تنظیمات رزولوشن هم برای کاربران درنظر گرفته شده است. 

همانند سایر نسخه‌های مجموعه پرسونا، در بازی Persona 4 Golden هم بازیکنان با یک گیم‌پلی اجتماعی محور و همچنین سیاه چاله‌محور روبه‌رو هستند. به‌عبارتی قهرمان داستان و هم‌تیمی‌های او جدا از زندگی اجتماعی خود، به‌واسطه‌ی قدرت پرسونایی که دارند، باید دشمنان را از بین ببرند. داستان و شخصیت‌پردازی یکی از نکات اصلی و کلیدی بازی پرسونا 4 گلدن به‌حساب می‌آید. 

در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه Persona 4 Golden در رویداد PC Gaming Show 2020 را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین یک نسخه دیجیتال دیلاکس هم برای بازی درنظر گرفته شده که ۲۵ دلار است و شامل آرت بوک دیجیتال و ساندترک‌های بازی به‌صورت دیجیتالی می‌شود.

تماشا از یوتیوب

همچنین در زیر هم تصاویری از بازی قرار داده شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده