// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

ویدیوهای گیم پلی The Waylanders مبارزات بازی را نشان می‌دهند

دو ویدیو از بازی The Waylanders منتشر شده است که در آن‌ها گیم‌پلی بازی و توضیحاتی در مورد نسخه Early Access ارائه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Gato، سازنده بازی The Waylanders، در جریان رویداد Summer of Gaming شرکت IGN، دو ویدیو از این بازی منتشر کرده است که گیم‌پلی آن و توضیحاتی در مورد نسخه Early Access و بسیاری موارد دیگر از جمله محیط بازی و ویژگی‌های آن ارائه می‌دهد. این بازی در سبک نقش آفرینی ساخته شده است که در آن شاهد مبارزه‌های فانتزی هستیم. اولین ویدیوی بازی را در زیر می‌توانید تماشا کنید:

تماشای ویدیو در یوتیوب

داستان بازی The Waylanders به این شکل است که پس از اجرای اشتباه مراسمی به‌نام Tuatha de Danaan (در فرهنگ Celtic)، بازیکن از بند زمان آزاد می‌شود و می‌تواند بین دوران باستان و همچنین قرون وسطی جابه‌جا شود و سفر کند و در این بین باید به‌دنبال یافتن دلیل این اتفاق هم بگردد. این بازی با الهام‌گیری از آثاری مانند بازی Dragon Age: Origins و بازی Baldur’s Gate، به شما این امکان را می‌دهد تا انتخاب خود را از بین ۶ کلاس اصلی، ۳۰ کلاس پیشرفته و ۵ نژاد قابل بازی، انجام دهید.

سیستم مبارزات بازی هم به‌نوعی است که در آن می‌توانید از تاکتیک‌های مختلفی بهره‌مند شوید. در نظر داشته باشید که انتخاب‌های شما در پایان‌بندی داستان بازی تاثیر‌گذار است و هر انتخابی عواقبی به‌دنبال خواهد داشت. مراحل فرعی نیز در این بازی وجود دارند که شامل مراحل Loyalty و Romance هستند که می‌توانید آن‌ها را به‌کمک یاران خود انجام دهید. بازی The Waylanders قرار است در تاریخ ۱۶ ماه ژوئیه (۲۷ خرداد ماه) به‌صورت دسترسی پیش از موعد در فروشگاه استیم منتشر شود. ویدیوی دوم بازی را که به توضیح بیشتری در مورد نسخه Early Access می‌پردازد، می‌توانید در یوتوب تماشا کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده