// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ انتشار نسخه کامل بازی Skater XL تاخیر خورد

استودیو Easy Day از تأخیر در انتشار نسخه کامل بازی Skater XL خبر داد که قرار است چند هفته دیرتر از تاریخ قبلی منتشر شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گفته‌های استودیو Easy Day، تاریخ انتشار بازی Skater XL تأخیر خورده است و قرار است در ۲۸ ماه ژوئیه (۷ مرداد ماه) منتشر شود. این تاریخ پیش‌تر ۷ ماه ژوئیه (۱۷ تیر ماه) بود. در تاریخ جدید قرار است نسخه نهایی و کامل بازی در فروشگاه استیم و همچنین نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی برای پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان منتشر شوند. نسخه‌ای هم برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است که فعلا مشخص نیست در چه تاریخی عرضه خواهد شد.

اگرچه هنوز علت اصلی این تأخیر مشخص نیست، اما استودیوی سازنده از مشکلاتی که کنترل آن‌ها در دست این استودیو نیست سخن گفته است و همچنین قصد دارد از این تأخیر برای بهبود بازی یا به اصطلاح پولیش کردن آن استفاده کند تا به‌گفته‌ی خود آن‌ها بتواند عرضه‌ای شایسته طرفداران این بازی ارائه دهد. برخی از صحبت‌های استودیو Easy Day در زیر قابل مطالعه است:

به دلایل متعددی که کنترل آن‌ها در دست ما نیست، ناچار شدیم انتشار بازی Skater XL را چه در فروشگاه استیم و چه برای کنسول‌ها (دیجیتالی و فیزیکی) به تأخیر بیندازیم. همچنین در آینده هم تاریخ انتشار نسخه سوییچ این بازی را رونمایی خواهیم کرد. از صبر و تحمل تمامی طرفداران برای بهبود هرچه بهتر بازی تشکر می‌کنیم.

استودیوی سازنده بازی Skater XL قصد دارد در مدت‌زمانی‌که تا انتشار بازی باقی مانده است، محتوای بیشتری از آن را به نمایش بگذارد. این بازی در حال حاضر به‌صورت دسترسی پیش از موعد در استیم قابل اجرا است و می‌توانید آن را تجربه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده