نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۸

ساخت نسخه جدید Need for Speed رسما تایید شد

طبق اعلام کرایتریون گیمز، ساخت نسخه جدید Need for Speed توسط آن‌ها آغاز شده است. 

سری Need for Speed بدون شک هنوز هم یکی از بازی‌های محبوب در سبک ریسینگ است و هرچند در نسخه‌های اخیر این مجموعه شاهد روندی سینوسی بودیم، ولی معرفی یک نید فور اسپید جدید هنوز هم توانایی خوشحال کردن خیلی از طرفداران بازی‌های ریسینگ را دارد! اگر شما هم از جمله این افراد هستید، قطعا تایید رسمی ساخته شدن نسخه بعدی این مجموعه خبر خوبی برای‌تان خواهد بود. پس از اینکه چندی پیش اعلام شد توسعه نسخه جدید این مجموعه برعهده کرایتریون گیمز خواهد بود، امروز این استودیو با انتشار پیامی به مناسبت آپدیت جدید Need for Speed Heat، رسما ساخت نسخه بعدی این مجموعه را هم تایید کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

از آنجایی که ما در کرایتریون گیمز روی آینده مجموعه Need for Speed تمرکز می‌کنیم و از این مشغول ساخت نسخه جدید این سری خواهیم بود، آپدیت جدیدی که برای NFS Heat منتشر می‌شود، آخرین به‌روزرسانی آن خواهد بود. پس از منتشر شدن نسخه Heat، ما به‌صورت دقیق بازخورد‌های طرفداران را رصد می‌کنیم و با درنظرگرفتن مواردی که شما راجع به این بازی دوست داشتید، بر این باور هستیم که حتی می‌توانیم آن‌ها را به مراتب بهتر کنیم و یک تجربه اجتماعی، هیجان‌انگیز و پُر از صحنه‌های اکشن را برای شما طرفداران نید فور اسپید به ارمفان بیاوریم. 

به هر حال نید فور اسپید هیت، آخرین نسخه از این مجموعه تا به امروز به‌حساب می‌آید که توسط گوست گیمز ساخته شد و از این پس سرنوشت مجموعه نید فور اسپید، در دستان کرایتریون گیمز خواهد بود که کارنامه خوبی در بازی‌های ریسینگ با آثاری چون ‌Burnout دارند. هنوز اطلاعات بیش‌تری در مورد نسخه جدید بازی ارائه نشده است ولی شاید در جریان رویداد EA Play که ۲۹ خرداد برگزار می‌شود، بتوانیم توضیحات بیش‌تری در این مورد بشنویم. 

نظر شما در مورد ساخته شدن این بازی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده