نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

ویدیویی از بازی لغو شده اول شخص Avengers منتشر شد

امروز ویدیویی از بازی اول شخص لغو شده‌ی Avengers که قرار بود تا در سال ۲۰۱۲ عرضه شود، منتشر شده است. 

طبق آخرین اخبار بازی، شرکت THQ قبل از ورشکستگی خود، در حال ساخت یک بازی اول شخص کو‌آپ با محوریت ابرقهرمانان محبوب شرکت مارول، یعنی گروه Avengers بوده است. به‌دلیل ورشکستگی این شرکت و درنهایت تعطیلی آن، بازی Avengers روی قفسه‌های فروشگاه‌ها را به خود ندید و هیچگاه عرضه نشد اما امروز، ویدیویی از این بازی منتشر شده است که ما را با گیم‌پلی این بازی تا حد زیادی آشنا می‌کند. 

شرکت THQ از قرار معلوم روند توسعه‌ی این بازی را در سال ۲۰۱۱ متوقف کرده است. ساخت این بازی که قرار بود تا توسط استودیو Blue Tongue Entertainment و شعبه‌ی استرالیای THQ توسعه یابد، تنها یکسال پس از آن‌که THQ حق ساخت بازی از روی گروه Avengers را از مارول خریداری کرد آغاز شد. پس از ورشکستگی این شرکت، یوبیسافت توانست تا حق ساخت بازی با اقتباس از این گروه را به‌دست آورد و بازی Avengers: Battle for Earth را روانه‌ی بازار کند. این بازی البته دیگر  از دوربین اول شخص استفاده نمی‌کرد. 

ویدیوی منتشر شده (‌که می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید) حضور چهار عضو کلاسیک گروه اونجرز، یعنی هالک، آیرون من، کاپیتان آمریکا و ثور را نشان می‌دهد که به جنگ اسکرال‌ها می‌روند. با اینکه مدل‌سازی شخصیت‌های اصلی به‌نظر کامل می‌آیند، اما تقریبا هر قسمت دیگر بازی در مراحل توسعه‌ی اولیه به سر می‌بردند. مدل‌سازی دشمنان، قدرت شخصیت‌ها و نقشه‌ی بازی کاملا خالی از تکسچر هستند و به‌نظر می‌آید بازی در همان مراحل اولیه ساخت خود لغو شده است. 

جالب اینجا است که برخلاف لغو شدن بازی در مراحل اول توسعه، ردپایی از بسته‌ی الحاقی برای بخش آنلاین بازی و فروش اسکین در بازی پیدا می‌شود که برای یک بازی که ساخت آن حتی نزدیک به کامل هم نشده بسیار عجیب است. بخش آنلاین PvP بازی البته جالب به‌نظر می‌رسد. در این بخش بازیکنان در قالب شخصیت‌های محبوب خود به مبارزه با دیگر شخصیت‌های محبوب مانند هالک و ثور می‌پردازند که البته باتوجه‌به ماهیت اسکرال‌ها که قدرت تغییر شکل دارند و خود را به شکل قهرمانان در آورده‌اند، منطقی به‌نظر می‌رسد، اما متاسفانه همان‌طور که اشاره شد این بازی درنهایت لغو شد و طرفداران از تجربه‌ی آن محروم شدند. بااین‌حال طرفداران می‌توانند امسال منتظر بازی Avengers ساخته‌ی شرکت اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس باشند که یک بازی اکشن سوم شخص است و از کوآپ تا چهار نفر پشتیبانی می‌کند. 

در پایان شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده از بازی اول شخص لغو شده Avengers را مشاهده کنید و نظرات خود را در مورد آن با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده