// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

بسته الحاقی جدید The Outer Worlds برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

استودیو آبسیدین به‌تازگی اعلام کرده که بسته الحاقی پیش روی بازی The Outer Worlds، در اختیار کاربران نینتندو سوییچ هم قرار می‌گیرد.

نسخه نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds در تاریخ ۱۶ خرداد ماه (پنج ژوئن) عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند به یکی از بهترین بازی‌های ۲۰۱۹ دسترسی پیدا کنند. البته دراین‌میان به‌نظر می‌رسد استودیو آبسیدین (Obsidian Entertainment)، سازنده بازی The Outer Worlds، همانند سایر پورت‌های نینتندو سوییچ، تغییراتی را از نظر بصری روی بازی خود اعمال کرده باشد، اما آن‌ها قصد دارند بیش‌ازپیش خود را به‌چالش بکشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اریک دمیلت، مدیر تولید The Outer Worlds، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که بسته الحاقی پیش روی بازی، برای نسخه نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود. وی دراین‌باره می‌گوید:

نسخه نینتندو سوییج بازی The Outer Worlds میزبان بسته الحاقی پیش روی خواهد شد که برای سایر پلتفرم‌ها در دست توسعه است.

در اواخر سال ۲۰۱۹ بود که اعلام شد بسته الحاقی جدیدی برای The Outer Worlds توسعه داده می‌شود و در سال ۲۰۲۰ هم عرضه خواهد شد. بااین‌حال هنوز اطلاعات دقیقی از این بسته الحاقی در دسترس نیست و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اعلام زمان انتشار دقیق و محتویات آن باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

بازی The Outer Worlds توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود از این بازی نوشت:

استودیو آبسیدین اینترتینمنت با ساخت The Outer Worlds به سازنده‌های بازی‌های نقش‌آفرینی نشان داده است که با محتوای کم هم می‌توان یک بازی شدیدا سرگرم کننده و ارزشمند را توسعه داد. بااینکه این بازی در بخش‌هایی نظیر مکانیسم‌های مبارزه‌ای دشمنان مشکلاتی را در خود جای داده است، اما داستان‌سرایی، شخصیت‌های بازی، محیط‌ها و جلوه‌های بصری به‌گونه‌ای نوشته و طراحی شده‌اند که می‌توانید از ثانیه‌به‌ثانیه بازی لذت ببرید و یک تجربه فراموش نشدنی را کسب کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده