نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Prey VR توسط یک خرده فروش انگلیسی برای PSVR لیست شد

بازی معرفی نشده‌ی Prey VR برای دقایقی در فهرست محصولات فروشگاه انگلیسی ShopTo برای پلی‌استیشن VR مشاهده شد.

صفحه‌ی اختصاصی مربوط‌به بازی واقعیت مجازی Prey در فروشگاه ShopTo که بعد از خبرساز شدن آن در رسانه‌ها توسط اوپراتورها حذف شده است، تأیید می‌کند که این بازی به‌طور انحصاری برای پلی استیشن VR منتشر خواهد شد. قبل از اینکه صفحه‌ی مربوط‌به سفارش این بازی با ارور 404 مواجه شود، یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Nibellion موفق شده تا قبل از حذف، یک اسکرین‌شات را از آن تهیه کند.

Prey VR

با فرض اینکه فهرست شدن بازی Prey VR در این فروشگاه خرده‌فروشی یک خطای ناخواسته نبوده باشد، باید گفت که هنوز مشخص نیست که بازی مورد نظر به چه فرمی منتشر خواهد شد. از طرفی بتسدا (Bethesda) سابقه قابل توجهی در عرضه بازی‌های مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی داشته و نسخه‌ی VR شماری از بهترین بازی‌های خود از قبیل Doom VFR، Fallout 4 VR و Skyrim VR را منتشر کرده است. لذا به نظر می‌رسد که رویکرد توسعه‌دهندگان در ساخت نسخه واقعیت مجازی بازی Prey از استودیوی آرکین (Arkane) مشابه همین موارد باشد.

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بازی Prey همین الان هم یک اسپین آف مبتنی بر واقعیت مجازی به نام Typhon Hunter دارد که برای پلتفرم‌های پی سی و پلی‌استیشن VR منتشر شده بود. وظیفه بازیکنان در این بازی حل معماهای یک اتاق فرار و لذت بردن از ماد چندنفره این بازی است که مشابه Prop Hunt از Garry's Mod طراحی شده است.

Prey VR

ظاهراً بازی جدیدی که در فروشگاه Shopto فهرست شده، جدا از اسپین آف Typhon Hunter بوده و موجب جلب توجه شمار زیادی از طرفداران بازی اصلی Prey است. وبسایت زومجی نیز در سال ۲۰۱۷ (خرداد ۹۶) اقدام به نقد و بررسی بازی اورجینال Prey کرده که این بازی در این بررسی نمره متوسط و رو به بالای ۷ را به خود اختصاص داد. در قسمتی از این مطلب می‌خوانیم:

Prey از جمله بازی‌های علمی تخیلی است که ما را وارد ماجرای کلیشه‌ای مبارزه با بیگانگان در یک ایستگاه فضایی می‌کند. این بازی می‌تواند به‌لطف المان‌های علمی تخیلی جذاب و داستان درگیر کننده خود شما را تا آخر پای بازی بنشاند، اما در عین حال Prey این قابلیت را دارد که به خاطر سیستم ضعیف مبارزات و عدم توازن در درجه سختی بازی شما را از خود دور کند. اگر یک بازی علمی‌تخیلی جذاب می‌خواهید، Prey یک بازی بسیار خوب به شمار می‌رود، اما اگر به‌دنبال یک بازی شوتر هستید، Prey شما را ناامید می‌کند.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده