// یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر جدید The Ascent مبارزات سطح بالای این بازی را نشان می‌دهد

شرکت Curve Digital تریلری جدید از بازی The Ascent منتشر کرده است که ۵ دقیقه از گیم‌پلی این بازی و مبارزات سطح بالای آن را نشان می‌دهد.

بازی The Ascent، ساخته استودیو Neon Giant، یکی از بازی‌های خوب نسل بعدی کنسول‌ها و کامپیوتر است که تجربه آن جالب به‌نظر می‌رسد. طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی توسط وب‌سایت IGN از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است که روی ایکس‌باکس سری ایکس اجرا شده و نبردهای سطح بالای آن را نشان می‌دهد و همچنین برخی از قابلیت‌هایی را که بازیکن می‌تواند استفاده کند، به تصویر می‌کشد.

دانلود ویدیو از آپارات

درکنار حرکات سریع و استفاده از مواد منفجره‌ای که می‌توانید در بازی استفاده کنید، این امکان فراهم شده است که با ساخت نوعی گنبد محافظ اطراف خود، نارنجک‌های دشمن را دفع کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از ریشه گیاهان دشمنان کوچک‌تر را گرفته و برای شکست دشمنان بزرگ‌تر هم از روش‌های مختلفی مانند ضربه زدن به زمین و متوقف کردن موقتی آن‌ها استفاده کنید.

اگرچه اشاره‌ای نشده است که این گیم‌پلی مربوط‌به مراحل نهایی بازی است یا خیر، اما در کل جذاب و سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسد. جزییات بازی نیز بسیار خوب به‌نظر می‌رسند؛ مواردی مانند دودی که اتاق را پر می‌کند. بازی The Ascent قرار است اواخر سال جاری میلادی برای کامپیوتر، ایکس ‌باکس سری ایکس و ایکس ‌باکس وان منتشر شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده