نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

Sea of Thieves روی ایکس باکس سری ایکس آپدیت بهبود گرافیکی دریافت می‌کند

به‌گفته استودیو Rare، بازی Sea of Thieves روی ایکس‌باکس سری ایکس با گرافیک بهتری اجرا خواهد شد.

شرکت مایکروسافت (Microsoft) روی قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل (‌Backward Compatibility) کنسول نسل بعدی خود یعنی ایکس ‌باکس سری ایکس حساب ویژه‌ای باز کرده است؛ به‌طوری که تقریبا در تمام مصاحبه‌های این شرکت در مورد این کنسول در طول سال گذشته، رد پایی از این ویژگی را می‌توان یافت. اخیرا نیز مایکروسافت باری دیگر در صحبت‌های خود به این قابلیت و اینکه چگونه این ویژگی باعث می‌شود تا کنسول جدید آن‌ها بازی‌هایی را از تمام نسل‌های کنسول‌های ایکس‌باکس پیشین اجرا کند، اشاره کرده است و همچنین به‌گفته‌ی این شرکت، سخت‌افزار کنسول جدید آن‌ها می‌تواند به‌صورت خودکار گرافیک بازی‌های قدیمی را بهبود بخشد. حال طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که بازی محبوب استودیو Rare، یعنی بازی Sea of Thieves نیز قرار است تا با گرافیکی بهبود یافته، روی ایکس‌باکس سری ایکس اجرا شود. 

اخیرا جو نیت، تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی Sea of Thieves، در حساب کاربری توییتر خود در مورد تلاش تحسین‌برانگیز مایکروسافت در زمینه‌ی تکنولوژی پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل صحبت کرده و به تمجید آن پرداخته است. درکنار آن او به بهبود گرافیکی بازی خود روی ایکس‌باکس سری ایکس اشاره کرد اما در عین حال گفت که اطلاعات بیشتر را در آینده منتشر خواهد کرد و بنابراین هنوز نمی‌دانیم که این بهبود گرافیکی در چه زمینه‌هایی صورت می‌پذیرد و چگونه می‌تواند باشد. او در حساب کاربری توییتر خود چنین نوشت: 

تیم واقع در ردموند مانند همیشه کاری فوق‌العاده را انجام داده است. خیر، ما نمی‌توانیم بگوییم که بازی Sea of Theives چگونه می‌تواند از این ویژگی‌ها [بهبود‌های گرافیکی بازی‌های نسل قبل روی کنسول جدید] بهره ببرد اما مقاله‌ی اخیر مایکروسافت سرنخی برای فهم این موضوع محسوب می‌شود.

اشاره‌ی نیت به مقاله‌ای است که چندی پیش در مورد عملکرد ایکس‌باکس سری ایکس در زمینه‌ی بهبود گرافیکی بازی‌های نسل‌های پیشین منتشر شد (که لینک آن درکنار این مطلب موجود است). 

بازی Sea of Thieves روی ایکس‌باکس سری ایکس و کامپیوتر در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. این بازی از زمان انتشار به‌خوبی توانست با حمایت فوق‌العاده‌ی استودیو Rare، به تجربه‌ای دوست داشتنی تبدیل شود و طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به‌دست آورد؛ به‌طوری که اعلام شده این بازی بیش از ۱۰ میلیون بازیکن را به خود جذب کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که حمایت‌های سازندگان از این بازی همچنان ادامه دارد و تیم سازنده با عرضه آپدیت‌های گوناگون محتویات جدیدی را در آینده به بازی اضافه خواهند کرد. 

آیا شما نیز به تجربه بازی Sea of Thieves روی کنسول ایکس‌باکس سری ایکس علاقه‌مند هستید؟ به نظر شما این کنسول تا چه حد می‌تواند گرافیک بازی‌های نسل‌های پیشین را بهبود بخشد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده