// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

چهارشنبه بعدی چندین Corruption بازی World of Warcraft ضعیف خواهند شد

این هفته قرار است چند Corruption دیگر در نسخه Battle for Azeroth بازی World of Warcraft دچار تغییرات شوند.

سیستم Corruption جایگزین جدیدی بود که شرکت بلیزارد برای حذف سیستم Titan Forge انتخاب کرد و در اکسپنشن Battle for Azeroth در اختیار بازیکنان بازی World of Warcraft قرار داد. این سیستم که قرار بود سیستم به دست آوردن آیتم‌های تصادفی یا همان RNG را کمتر کند، به شکل غیرقابل باوری بازی را به شانس وابسته کرد. همین موضوع باعث شد که بازیکنان در ماه‌های اخیر با مشکلات زیادی برای بازی کردن با کاراکترهای اصلی خود روبه‌رو شوند و شکایات زیادی را در تالارهای گفتمان مربوط‌به بازی WOW شاهد بودیم.

درنهایت طراحان بازی چیزی نزدیک به دو هفته قبل با اضافه کردن یک فروشگاه به نام Corruption Vendor به بازیکنان این اجازه را دادند تا Corruption مورد نظر خود را با جمع کردن ارزی به نام Echoes of Ny'alotha به دست آورند. البته این موضوع درکنار مزایای زیادی که برای بازیکنان دارد، باز هم با یک سیستم تصادفی همراه است. این فروشگاه هر سه روز فقط هفت Corruption را برای فروش خواهد داشت که هرکدام فقط یکی از سه سطح اول، دوم یا سوم را شامل می‌شود و ممکن است در آن روز به‌عنوان مثال هیچ کدام از سطوح Twilight Devastation در بین آیتم‌های فروشی موجود نباشد. لازم به ذکر است که Corruption موجود در فروشگاه در روزهای شنبه و چهارشنبه تغییر می‌کند.

دنیای وارکرفت

بعد از معرفی فروشگاه Corruption Vendor هر هفته شاهد تغییراتی هستیم که این بار به سراغ Gushing Wounds و Ineffable Truth رفته است و قرار است هر دو آیتم چهارشنبه این هفته ضعیف‌تر شوند. باتوجه‌به اینکه بازیکنان می‌توانند با جمع کردن Echoes of Ny'alotha و خریدن تعداد نامحدودی Corruption، کاراکترهای خود را به ایده‌آل‌ترین حالت ممکن برسانند، به نظر می‌رسد که باز هم شاهد بالانس نبودن این سیستم هستیم و نیازمند به‌روزرسانی‌های بیشتری است. در این بین Gushing Wounds یکی از کراپشنهایی است که هنوز توسط فروشگاه Corruption Vendor عرضه نشده است و ضعیف شدن ۳۵ درصدی آن می‌تواند مربوط‌به آن باشد که به‌زودی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

یکی از اخبار خوبی که در مورد اکسپنشن بعدی بازی World of Warcraft که با نام Shadowlands معرفی شده است، شنیده می‌شود، حذف شدن سیستم Corruption است. این سیستم باتوجه‌به اینکه شانسی شدن بازی را به حد زیادی افزایش داده است یکی از مهم‌ترین تغییراتی است که طراحان بازی در نسخه بعدی روی آن تمرکز کرده‌اند. بازیکنان در اکسپنشن بعدی قرار است همان آیتمی را دریافت کنند که کاتالوگ هر Dungeon یا Raid به آن‌ها نشان می‌دهد و آنطور که پیداست دیگر خبری از شانسی بودن آیتم‌ها نخواهد بود.


منبع wowhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده