// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Arx Fatalis را به رایگان از بتسدا دریافت کنید

شرکت بتسدا به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس استودیو Arkane، نسخه‌ای رایگان از بازی Arx Fatalis را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس Arkane Studios، شرکت Bethesda یک نسخه رایگان از بازی Arx Fatalis را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای دریافت این نسخه رایگان در ابتدا باید ازطریق این لینک عضو انجمن Arkane Outriders شوید. سپس با ثبت‌نام با یک ایمیل معتبر، لینک دریافت بازی و همچنین لانچر بتسدا را دریافت خواهید کرد.

کسانی که ثبت‌نام می‌کنند همچنین یک نسخه رایگان از کتاب هنری Art of Arkane را هم دریافت خواهند کرد. تنها دو روز دیگر یعنی تا ۳۱ ماه مه (۱۱ خرداد ماه) فرصت باقی است تا بتوانید نسخه رایگان بازی Arx Fatalis را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که مراسم بیستمین سالگرد تأسیس استودیو آرکین تا سه هفته دیگر هم ادامه خواهد داشت و در این مدت بتسدا مواردی مانند ویدیوها، پشت صحنه‌ها و مواردی از این دست را به رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهد. برای تماشای تمامی این رویدادها و موارد می‌توانید در کانال توییچ بتسدا که در این لینک قرار دارد عضو شوید.

بازی Arx Fatalis در سال ۲۰۰۲ در سبک نقش آفرینی منتشر شده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده