// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

بازی بعدی رمدی با اسم رمز BigFish در دیتابیس فروشگاه اپیک گیمز رویت شد

باتوجه‌به اطلاعات ثبت شده در Epicdata.info، به‌نظر می‌رسد استودیو رمدی در حال کار روی پروژه بعدی خود و آماده شدن برای معرفی آن است.

دو ماه پیش بود که استودیو رمدی (Remedy Entertainmment)، اعلام کرد که برای نشر دو بازی مختلف با اپیک گیمز (Epic Games) وارد همکاری شده است. یکی از این بازی‌ها، یک پروژه AAA و بزرگ خواهد بود. این در حالی است که بازی دوم، یک بازی کوچک است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی سایت MP1st در Epicdata.info (سایتی مشابه‌به Steamdb.info که مربوط‌به دیتابیس بازی‌های استیم می‌شود) متوجه پروژه جدید استودیو رمدی شده است. زمانی‌که به صفحه این پروژه مرموز نگاه می‌کنیم، اسم رمز BigFish را در این دیتابیس مشاهده می‌کنیم که به احتمال زیاد به بازی جدید رمدی اشاره می‌کند. این اسم اولین‌بار در ماه گذشته، در دیتابیس فروشگاه اپیک گیمز ثبت شده است، اما آپدیت‌های اصلی و اضافه شدن سایر موارد، دیروز انجام شده است. 

معمولا بازی‌ها در صفحه Epicdata خود دارای تصویر مخصوص‌به خود هستند، اما تصویر خاصی برای ‌BigFish درنظر گرفته نشده است. همچنین به‌نظر نمی‌رسد که با بسته الحاقی جدید بازی Control طرف باشیم، زیرا موارد مرتبط‌با Control، در صفحه شرکت ۵۰۵ گیمز قرار دارند. 

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد استودیو رمدی در حال استفاده از ویژگی‌های فروشگاه اپیک گیمز برای اشتراک گذاری مراحل و ساختار اولیه پروژه خود با توسعه‌دهنده‌ها و آزمایش کننده‌ها است. به‌عبارتی شاید به معرفی بازی جدید رمدی نزدیک نباشیم، اما می‌توان مطمئن بود که آن‌ها در حال آماده سازی برای پروژه جدید خود هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده