نویسنده: رضا اسکندری
// سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Minecraft Dungeos منتشر شد

استودیوی Mojang با انتشار تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Minecraft Dungeons را منتشر کرد.

بازی Minecraft Dungeons، از سری بازی‌های بسیار محبوب Minecraft، ساعاتی پیش عرضه شد. استودیوی بازی‌سازی Mojang با انتشار تریلر هنگام عرضه‌ی این بازی اکشن آرپی‌جی در سبک dungeon-crawling، از تمام دشمن‌ها، لوت‌ها و قسمت دونفره‌ی آن و همچنین گیم پلی بازی و صحنه‌های سینماتیک آن رونمایی کرد.

بازی Minecraft Dungeons، از بازی اصلی ماینکرفت فاصله‌ی زیادی گرفته است؛‌ شما دیگر به استخراج منابع و ساخت و ساز مشغول نخواهید بود. شما باید از میان گروهی از دشمنان با زیرکی و مهارت‌های خود عبور کنید. در کنار سیاه‌چاله‌های تعبیه شده در مسیر فرار شما از دشمنان، شما با دشمن‌های خود در بازی اصلی Minecraft روبه‌رو می‌شوید؛ شما با اسکلت‌ها و موجودات دیگر در کنار معماها و تله‌های بازی اصلی روبه‌رو خواهید شد. تفاوت اصلی میان این بازی و بازی‌های Action RPG دیگر این است که شما می‌توانید تقریبا از تمام موارد حاضر در بازی به‌عنوان اسلحه یا سپر استفاده کنید. قابلیت کراس پلی در بخش چند نفره‌ی آن در آینده به بازی اضافه خواهد شد.

بازی Minecraft Dungeons علاوه‌بر عرضه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی، در ایکس باکس گیم پس، برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات

 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده