نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

Saber Interactive در حال تدارک آثار غافلگیر کننده بیشتری برای نینتندو سوییچ است

استودیوی Saber Interactive پس از کمک در ساخت و انتشار بازی The Witcher 3 برای نینتندو سوییچ، حال به‌نظر می‌رسد به‌زودی قرار است آثار غافلگیر کننده بیشتری برای این کنسول هیبریدی عرضه کند.

سال ۲۰۱۷ برای نینتندو و طرفداران قدیمی و سرسخت این شرکت ژاپنی سالی خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی است. سالی که پس از شکست سخت Wii U، کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شد تا خاطرات تلخ علاقه‌مندان از شکست قبلی را پاک کند. سوییچ به‌دلیل پتانسیل بالای خود مخصوصا دارا بودن ویژگی هیبریدی توانست در همان ابتدا توجهات زیادی را به خود جلب کند.

نینتندو سوییچ از نظر قدرت سخت‌افزاری بدون شک قابل مقایسه با کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان نیست، اما برگ برنده نینتدو انتشار بازی‌های انحصاری خود است. خوشبختانه فروش فوق‌العاده سوییچ سایر بازی‌سازان را مجاب کرد تا آثار AAA خود را برای کاربران این دستگاه نیز روانه بازار کنند. یکی از مهم‌ترین بازی‌های بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی که بسیاری تصور عرضه آن برای سوییچ را نداشتند، بازی The Witcher 3: Wild Hunt ساخته استودیوی CD Projekt Red است. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد شگفتی‌های بیشتری برای کنسول نینتندو سوییچ در راه است؛ چراکه استودیوی Saber Interactive که کمک‌های زیادی در پورت کردن بازی ویچر 3 برای سوییچ کرده بود، قرار است آثار بیشتری را برای دارندگان این دستگاه عرضه کند که طبق گفته آن‌ها، دارندگان این کنسول را غافلگیر می‌کند. متیو کارچ، مدیرعامل Saber Interactive، در مصاحبه اخیر خود علاوه‌بر تاکید زیاد روی پتانسیل‌های نینتندو سوییچ، اذعان کرد که بازی‌های آینده این شرکت کاربران این کنسول هیبریدی را شگفت‌زده خواهد کرد.

ما از طرفداران سرسخت نینتندو سوییچ هستیم و عقیده داریم که هنوز پتانسیل‌های زیاد و جذابی در سخت‌افزار کنسول سوییچ وجود دارد. استودیو Saber Interactive از انتشار بازی برای این دستگاه موفقیت زیادی کسب کرده و همچنان هم این روند ادامه خواهد داشت و آثار بیشتری روانه بازار می‌شود. احساس قلبی ما این است که طرفداران و کاربران سوییچ از بازی‌هایی که در آینده برای آن‌ها عرضه خواهیم کرد، شگفت‌زده خواهند شد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که فعلا استودیوی Saber Interactive در حال کار روی پورت کردن بازی World War Z که به‌گفته آن‌ها یکی از سخت‌ترین پروژه‌های این شرکت نیز به‌حساب می‌آید، برای نینتندو سوییچ است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده