// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

Alan Wake به‌زودی به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود

کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان سرویس Xbox Game Pass از تاریخ یک خرداد ماه (۲۱ مِی) می‌توانند بازی Alan Wake را تجربه کنند.

دیروز تولد ۱۰ سالگی بازی Alan Wake بود. الن ویک را می‌توان یکی از بهترین‌ بازی‌های ترسناک و بقای نسل هفتم دانست که تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را در اختیار کاربران ایکس باکس 360 قرار داد. همچنین دو سال بعد هم Alan Wake روی کامپیوتر عرضه شد تا کاربران بیشتری بتوانند آن را تجربه کنند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) با انتشار یک توییت اعلام کرد در تاریخ یک خرداد ماه (۲۱ مِی) بازی Alan Wake به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود. ازاین‌رو آن دسته از کاربرانی که هنوز موفق به‌تجربه‌ی الن ویک نشده‌اند، می‌توانند ازطریق سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس روی پی سی یا ایکس باکس وان، این بازی تحسین‌ شده را تجربه کنند. 

البته نسخه کامپیوتر روی استیم هم تخفیف خورده است و هم‌اکنون با قیمت ۱.۴۹ دلار فروخته می‌شود. سال‌ها است که هواداران منتظر ساخت نسخه دوم Alan Wake هستند و امیدواریم رمدی اینترتینمنت، در آینده نسخه دوم این بازی ترسناک را بسازد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده