نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

آپدیت جدید Bloodstained حالت Randomizer را به بازی اضافه می‌کند

آپدیت جدید بازی Bloodstained: Ritual of the Night که شامل رندومایزر و کاراکتر جدید می‌شود، در تاریخ ۱۸ اردیبهشت برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

پروژه‌هایی که در کمپین‌های کیک استارتر (Kickstarter) ارائه می‌شوند، براساس قاعده‌ی آن، گاهی موفقیت آمیز عمل کرده و گاهی با شکست مواجه می‌شوند. اما کفه‌ی ترازو به سمت اهداف شکست خورده سنگینی می‌کند. در واقع به نظر می‌رسد که هیجان حمایت مخاطبان از بسیاری از این پروژه‌ها عمر چندانی نداشته و بعد از مدتی فروکش می‌کند. اما یکی از مواردی که در این حوزه عملکرد کاملاً موفقیت آمیزی داشته، بازی Bloodstained: Ritual of the Night است. باوجود این که تاکنون تأخیرهای متعددی در مسیر پیشرفت این بازی اعمال شده یا این که نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن به اصلاحات بیشتری احتیاج دارد، باید گفت که Ritual of the Night دنباله معنوی موفقی برای مجموعه Castlevania محسوب شده و حالا محتوای جدید آن نیز در آستانه انتشار قرار دارد.

توسعه دهندگان این بازی اوایل این هفته اعلام کردند که بالاخره حالت جدید Randomizer در قالب محتوای آپدیت جدید Bloodstained: Ritual of the Night منتشر خواهد شد. این حالت، در واقع جایگزین مود Roguelite شده که قبلاً برای انتشار برنامه ریزی شده بود. Randomizer با ترکیب هشت پارامتر مختلف از ساختار بازی، جنبه‌های متفاوتی از آن را به روش‌های جدید باهم تلفیق کرده و مسیر حرکت شما در بازی را در تازه‌ترین حالت ممکن حفظ می‌کند.

Bloodstained

این آپدیت علاوه بر این، امکان بازی کردن در نقش شخصیت محبوب Zangetsu را تا زمانی که به پایان بندی مثبت بازی برسید فراهم می‌کند. شما در این مدت قادر خواهید بود تا با استفاده از قدرت شمشیر به جای سپر محافظ، از مجموعه حرکات ویژه او استفاده کنید.

محتوای به روز رسانی بازی Bloodstained: Ritual of the Night دو روز دیگر و در تاریخ هفتم مِی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. کاربران نینتندو سوییچ برای دریافت محتوای این آپدیت باید کمی بیشتر منتظر بمانند. پیش بینی می‌شود تا اواخر ماه می یا اوایل ژوئن Randomizer برای پلتفرم سوییچ نیز منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده