نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۷

نینتندو احتمالا ژوئن امسال رویداد نینتندو دایرکت برگزار نمی‌کند

نینتندو که هر سال به مناسبت نمایشگاه E3 یک رویداد نینتندو دایرکت برگزار می‌کرد، امسال این رسم را ادامه نخواهد داد. 

با شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های مختلف شرکت‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی هم مختل شده است. به‌طوری که نمایشگاه E3 که یکی از مهم‌ترین رویداد‌های هر سال حوزه بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آمد، امسال به دلیل مشکلات ناشی از شیوع این ویروس لغو شد. حال طبق گزارش‌های منتشر‌شده، به‌نظر می‌رسد که این اتفاقات روی برنامه‌های شرکت نینتندو هم تاثیر گذاشته‌اند. نینتندو هر سال در همان روز‌های نمایشگاه E3 یعنی در ماه خرداد (ژوئن)، یک رویداد نینتندو دایرکت را به شکل استریم پخش می‌کرد که به‌نوعی حکم برنامه مخصوص E3 آن‌ها را داشت. این اتفاق از سال ۲۰۱۳ تا به امروز هر سال تکرار شده ولی طبق گزارش‌ها، به‌نظر می‌رسد که نینتندو امسال چنین رویدادی برگزار نخواهد کرد. 

بر این اساس از آنجایی که نینتندو هم شیوه دورکاری را اتخاذ کرده و بسیاری از کارکنانش فعلا از خانه مشغول به کار هستند، امسال شاهد نینتندو دایرکتی در ماه ژوئن نخواهیم بود. البته این خبر هنوز رسما تایید نشده است و نینتندو واکنش رسمی به این گزارش‌ها نشان نداده است. با این حال گفته می‌شود که شرکت ژاپنی، تدارک ویژه‌ای برای نینتندو دایرکت ماه ژوئن خودش دیده بود و قصد داشت در آن، از بازی‌هایی که قرار است در ادامه سال ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ منتشر شوند رونمایی کند؛ از جمله انتشار برخی نسخه‌های کلاسیک سری ماریو روی این پلتفرم که مدت‌ها است شایعه‌های مرتبط با آن‌ها را می‌شنویم

شیوع ویروس کرونا، مشکلاتی برای شرکت‌های مختلف در سراسر جهان و همچنین کشور ژاپن به‌وجود آورده است؛ کشوری که بنا به گزارش‌های منتشر‌شده، بسیاری از شرکت‌های آن کماکان از روش‌هایی قدیمی برای فعالیت استفاده می‌کردند و به همین دلیل هم عادت کردن آن‌ها به شیوه‌های نوین کار از خانه کمی دشوار بوده است و به‌نظر می‌رسد که نینتندو هم از این قاعده مستثنی نیست و شاید همین امر باعث لغو شدن رویداد دایرکت ماه ژوئن آن‌ها شود. 

نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. 


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده