// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰

یوبی سافت احتمالا به زودی یک بازی جدید را معرفی خواهد کرد

دنیل احمد گزارش داده است که شعبه‌ی چین شرکت یوبیسافت می‌خواهد در ساعت ۱۶:۳۰ امروز به وقت ایران از یک محصول یا شاید هم خبر مهم جدید، رونمایی کند. آیا یک بازی تازه در راه است؟

براساس تازه‌ترین اخبار بازی به نظر می‌رسد که گیمرها باید امروز و فردا صفحات رسمی شرکت سازنده و ناشر یوبی سافت در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنند. چرا که گویا این شرکت پس از ماه‌ها گذشتن از آخرین ارائه‌ی اطلاعات رسمی و مفصل به مخاطب، بالاخره می‌خواهد داده‌های تازه‌ای را راجع به محصولات مورد انتظار خود در اختیار گیمرها بگذارد. هیچ‌کس در این لحظه از ماهیت این اخبار مطلع نیست ولی اعلامیه‌ی شعبه‌ی چین شرکت توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. برخی افراد هم از همین حالا به سراغ گمانه‌زنی رفته‌اند و می‌گویند بالاخره طی ساعات آتی جدیدترین قسمت از سری بازی Assassin's Creed به صورت رسمی معرفی می‌شود؛ همان اثری که برخی شایعه‌ها می‌گفتند در چین جریان دارد و بعضی اطلاعات غیررسمی دیگر هم داستان و دنیای آن را متعلق به منطقه‌ی اسکاندیناوی می‌دانستند.

یوبیسافت

هر چه که باشد بدون شک با توجه به شیوع ویروس کرونا/کووید 19 شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ‌وکوچک هم مشغول تلاش برای یافتن راه‌های تازه برای ارائه‌ی داغ‌ترین اطلاعات به طرفدارهای خود هستند. یوبی‌سافت هم که همیشه روی این کارها زمان زیادی می‌گذارد، اکنون باید در دنیای خالی از نمایشگاه E3 برخی کارها را شخصا انجام دهد و عجیب نیست که ناگهان طی یک رویداد آنلاین اخباری جدید را تقدیم بازیکنان کند.

شما چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید شرکت فرانسوی طی ساعات آتی اخبار مهمی را با گیمرها به اشتراک می‌گذارد؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده