// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Disco Elysium در دسترس کاربران مک قرار گرفت

کاربران سیستم عامل مک هم‌اکنون می‌توانند بازی تحسین شده Disco Elysium را روی سیستم عامل خود تجربه کنند.

بازی Disco Elysium سال گذشته روی کامپیوتر عرضه شد و توانست بازخوردهای عالی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کنند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب دیسکو الیزیوم، داستان‌سرایی عالی آن درکنار گیم‌پلی درگیر کننده‌ای است که بازیکن را مجبور می‌کند تمامی دیالوگ‌ها را بخواند و قبل از گرفتن هر تصمیم، حسابی فکر کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ZA/UM، سازنده بازی Disco Elysium، به‌تازگی اعلام کرده است هم‌اکنون این بازی روی سیستم عامل مک هم در دسترس قرار گرفته است. این در حالی است که تیم سازنده سخت در تلاش است تا Disco Elysium را روی کنسول‌های بازی هم پورت کند. 

بااین‌تفاسیر امیدواریم هرچه زودتر بازی برای کنسول‌های بازی هم پورت شود و سایر کاربران هم بتوانند این بازی کارآگاهی و داستان‌محور را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بازی روی مک را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Disco Elysium توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Disco Elysium، از آن دست بازی‌هایی نیست که هر ساله شاهد تعداد زیادی از آن‌ها در کیفیت‌های مختلف باشیم. استودیو ZA/UM برای اولین بازی خودش، سراغ خلق اثری رفته که از یک طرف، تجربه‌ی نقش آفرینی بسیار پرجزییاتی دارد و سیستم ارتقای شخصیت بسیار کامل و به‌واقع تاثیرگذاری در روند بازی ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، دیسکو الیسیوم یک تجربه کاراگاهی عمیق و درگیر‌کننده است که مدام در جریان آن باید با پیدا کردن سرنخ‌های مختلف و پی بردن به رمز و راز شخصیت‌هایی که در این جهان حضور دارند، معما‌های بازی را حل کنید و از شنیدن داستانی کاملا چندلایه و پر از پیچیدگی‌های شخصیتی عالی لذت ببرید. Disco Elysium از آن دست بازی‌هایی است که تجربه کردنش به تمام افرادی که اندک علاقه‌ای به مدیوم بازی‌های ویدیویی دارند، توصیه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده