نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

اثر هنری یکی از طرفداران Breath of the Wild شما را به یاد اولین تجربه بازی می‌اندازد

یکی از طرفداران خوش ذوق بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اثر هنری زیبایی را خلق کرده که شما را به یاد اولین تجربه ارتباط با یکی از نگهبانان این بازی خواهد انداخت.

Breath of the Wild یک بازی بسیار خاص و منحصر به فرد است که برای طرفداران مجموعه The Legend of Zelda از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. این موضوع، با خلق آثار هنری متعددی که توسط طرفداران هنرمند این مجموعه به اشتراک گذاشته می‌شوند، به خوبی نمود پیدا می‌کند. حالا یکی از کاربران Reddit، به تازگی اثر جدیدی را در ارتباط با این بازی منتشر کرده که می‌تواند برای علاقه‌مندان جالب توجه باشد.

این نقاشی زیبا، که توسط کاربری با نام u/ASacOFluffyPups منتشر شده، با عنوان «Sleeping Guardian» یا نگهبان خفته نام‌گذاری شده و به خوبی حس و حال عبور از کنار یکی از این ماشین‌ها را بازسازی می‌کند.

Breath of the Wild

لینک تصویر با کیفیت بالا

شاید شما هم به عنوان یکی از طرفدران Breath of the Wild اولین تجربه خود از عبور از کنار یکی از نگهبانان را به خاطر داشته باشید. وقتی از دور به این ربات‌ها نگاه می‌کنیم، تصور می‌کنیم که به کار خود مشغول بوده و خطری ما را تهدید نمی‌کند. اما ناگهان یک اشعه لیزر قرمز رنگ در برابر ما ظاهر شده و یک ملودی هیجان انگیز پیانو شروع به پخش شدن می‌کند. لحظه‌ای که این دشمن عظیم‌الجثه بدون درنگ شما را در دنیای آزاد بازی دنبال می‌کند، هیجان و اضطراب شما به بالاترین حد ممکن خواهد رسید؛ تا این که با یک شلیک دقیق راکت لیزری به سمت Link، او را با یک شلیک از پا درخواهید آورد. بعد از این تجربه، دیگر خوب می‌دانید که تا زمانی که به اندازه کافی امکانات به همراه ندارید، نباید سر به سر این ماشین‌ها گذاشت.

موسیقی متن بازی‌های Legend of Zelda و به خصوص Breath of the Wild همواره نقش مهمی در القای احساسات خاص اتمسفر این بازی روی کاربر داشته‌اند. مثلاً برخی از ملودی‌های دلهره آوری که در هنگام درگیری با یک گاردین شروع به پخش شدن می‌کنند، می‌توانند حسابی شما را در فضای بازی غرق کنند. مثلاً به مراجعه به این لینک، می‌توانید به یکی از نمونه‌های بارز آن گوش کنید. برای کسی که تجربه انجام این بازی را داشته باشد، بعید است پخش شدن این ملودی‌ها، ناگهان دنیای بی‌نظیر این بازی را در ذهن او تداعی نکند.

بازی Breath of the Wild هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ و Wii U قابل دریافت است. مجموعه Legend of Zelda همواره یکی از انگیزه‌های علاقه مندان برای خرید کنسول‌های نینتندو بوده و اگر به هر نحوی با تماشای ویدیوها و تصاویر این بازی به تجربه آن تمایل پیدا کردید، توصیه می‌کنیم که حتماً Breath of the Wild را تجربه کنید. این بازی معمولاً در فهرست بهترین بازی‌هایی که تاکنون ساخته شده قرار گرفته و تجربه آن به تمامی گروه‌های مخاطبان بازی‌های ویدیویی توصیه می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک‌های مقابل، به شماری از سایر آثار هنری مرتبط با این بازی که در زومجی پوشش داده شده نیز نگاهی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده