نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

دوازدهمین رویداد Maximus Cup بازی Tetris 99 این هفته شروع می‌شود

دوازدهمین رویداد بازی Tetris 99 تحت عنوان Maximus Cup از پنج اردیبهشت ماه به مدت سه روز با حال‌وهوای بازی Ring Fit Adventure برای علاقه‌مندان شروع می‌شود.

رویداد Maximus Cup بازی Tetris 99 معمولا به‌صورت ماهانه دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. برای افرادی که تا امروز در این رویداد شرکت نکرده و آشنایی با آن ندارند، ماکسیموس کاپ مسابقاتی است که گیمرها در بازی تتریس 99 در آن شرکت کرده و در صورت کسب امتیازهای لازم، آیتم‌های جذابی از جمله تم و ظاهر ویژه و ساندترک‌های همان رویداد که معمولا به بازی‌های پرطرفدار سوییچ مربوط است را به‌دست می‌آورند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، از دو روز آینده یعنی از تاریخ پنج اردیبهشت ماه به مدت سه روز (۲۴ تا ۲۷ آوریل) دوازدهمین رویداد Maximus Cup بازی Tetris 99 رسما شروع می‌شود. در این سری از مسابقات، نوبت به بازی Ring Fit Adventure رسیده تا گیمرها در صورت کسب امتیاز لازم در آن، پوسته و ظاهر این بازی را به‌دست آورند.

با هر بار برگزاری رویداد ماکسیموس کاپ، جوایزی به بازی Tetris 99 اضافه می‌شود. اگرچه در اکثر این مواقع، پاداش‌های داده شده محدود به تم و ظاهر یک بازی انحصاری دیگر نینتندو سوییچ ازجمله Pokemon Sword and Shield یا Luigi’s Mansion 3 شده است؛ اما گاهی نیز علاوه‌بر این موارد، به ۹۹۹ بازیکن برتر هر دوره، ۹۹۹ سکه طلایی نینتندو اهدا می‌شود. مورد دوم به‌دلیل اینکه تعداد افراد کمتری می‌توانند جایزه‌‌ی ویژه را کسب کنند، قاعدتا از نظر شرکت‌کنندگان نسبت به حالت اول رقابتی‌تر و حساس‌تر نیز است.

حال در صورتی‌که به شرکت در رویداد ماکسیموس کاپ و امتحان کردن شانس خود علاقه‌مند هستید، تنها کافی است عضو سرویس آنلاین نینتندو سوییچ شده تا بلافاصله به این بازی و البته به مسابقات آن دسترسی پیدا کنید.

شما هم اگر تا به امروز در یکی از  رویدادهای Maximus Cup بازی تتریس 99 شرکت کرده‌اید، لطفا نظرات و همچنین لحظات خاطره‌انگیز خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده