نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

Assassin's Creed 2 احتمالا به رایگان برای پی سی در دسترس قرار می‌گیرد

شرکت یوبی سافت این روزها بازی‌های مختلفی را به‌صورت رایگان عرضه می‌کند که یکی از آن‌ها قرار است بازی Assassin's Creed 2 باشد.

با شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان، فرصت خوبی برای عموم فراهم شده تا با بهره‌گیری از محصولات و خدمات دیجیتالی که برای دوران قرنطینه به‌صورت رایگان ارائه شده‌اند، استفاده کنند. تاکنون اخبار زیادی مبنی بر رایگان شدن بسیاری از سرویس‌ها و بازی‌ها نیز به دستمان رسیده که کمک می‌کنند مردم وقتشان را در خانه به خوبی سپری کنند. مثلا بازی‌هایی چون Sherlock Holmes: Crime & Punishment و Close to the Sun هم‌اکنون از فروشگاه اپیک به‌صورت رایگان قابل دریافت هستند.

به‌نظر می‌رسد شرکت یوبی سافت هم قصد دارد در ارائه‌ی بازی‌های رایگان سهمی داشته باشد و به خوشحال‌ کردن مردم در دوران قرنطینه کمک کند. آنطور که دنیل احمد در حساب کاربری‌اش در توییتر گفته، یوبی سافت قصد دارد بازی Assassin’s Creed 2 را هم در وبسایت آلمانی mydealz.de به‌صورت رایگان در دسترس همه قرار دهد. آن‌ها پیش از این بازی‌های موفق و تحسین‌شده‌ای چون Child of Light و Rayman Legends را هم به‌صورت رایگان عرضه کرده بودند.

به‌نظر می‌رسد بازی‌ای که شخصیت محبوبی چون اتزیو آدیتوره را به دنیای بازی‌های ویدیویی معرفی کرد، قرار است از روز سه‌شنبه، ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین) روی پلتفرم Uplay به‌صورت رایگان قابل دسترسی باشد. همچنین دنباله‌های این بازی یعنی Assassin's Creed: Brotherhood و Assassin’s Creed: Revelations هم قرار است با تخفیف برای فروش قرار گیرند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های رایگان یوبی سافت چیست؟ آیا بازی Assassin’s Creed 2 را تجربه کرده‌اید؟


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده